ضعف های استقلال

استقلال تهران این روزها دیگر آن تیم بی برنامه و سردرگم ابتدای فصل نیست و حالا بی شک یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، برای هواداران پُرشمار استقلال پیروزی مقابل استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت و کسب 9 امتیاز در سه بازی اخیر شیرین و دلچسب بود اما سابقه فوتبال ایران و سیاست حاکم بر آن بایستی مدیران باشگاه استقلال را هوشیار کند تا هیچگاه قربانی تعریف و تملق های فریب دهنده عده ای دشمنِ دوست نما نشوند!

در اینکه این روزها اسب خوشبختی استقلال خوب و بی نقص می تازد شکی نیست و موجب خرسندی همه هواداران است اما آیا این تیم در مقابل تیم های بزرگ آسیایی نیز می تواند با داشته های فعلی، چنین نتایجی را تکرار کند؟

بی پرده و صریح باید گفت، خیر! استقلال همچنان مشکلات زیادی دارد که بایستی پیش از فرارسیدن موعد نقل انتقالات در نیم فصل به خوبی شناسایی و با خرید های مناسب ترمیم شود.

امروز اگر خبر از بازگشت داریوش شجاعیان و محسن کریمی دل ما را به ادامه فصل قرص می کند، اشتباهی بزرگ است. آیا این بازیکنان برای رسیدن به شرایط آرمانی حداقل نیاز به 5 هفته بازی دارند یا خیر؟ آن هم در صورتی که سرمربی استقلال آن ها را از ابتدای نیم فصل دوم به تدریج در ترکیب خود به بازی بگیرد که بسیار بعید است. پس با این شرایط این بازیکنان نیمی از بازی های دور برگشت را از دست خواهند داد با این اوصاف چگونه از آن ها توقع معجزه داشته باشیم؟

به زعم کارشناسان خط هجومی استقلال ضعف های زیادی دارد و خلا یک گلزن قهار در ترکیب کاملا مشهود است. در خط میانی فقدان یک رهبر و پلی میکر کاملا به چشم می خورد تا مقابل غول های آسیایی نبض و ضربان استقلال را بر عهده بگیرد. خط دفاعی هم که ضعف های و کمبودهای بزرگی دارد.

هواداران عزیز استقلال.. ما همیشه قربانی تصمیماتی شدیم که هیچگاه در آن نقشی نداشتیم و همواره با بازی رندانه مسئولین به سادگی فریب خوردیم.
متاسفانه سیاست درون فوتبال ما به شکلی پیش می رود که امروز مسئولین بالانشین و تصمیم گیرنده، با دلخوش کردن هواداران به نتایج فعلی خطر بحران های آینده را از آن ها مخفی می کنند.
اگر می خواهیم امسال را همچون سال های گذشته مفت و آسان از دست ندهیم چشمانمان را به خوبی باز کنیم و مانع پایمال شدن حق باشگاه شویم.

باید هوشیار و باهوش باشیم در مقابل هر دسیسه ای..

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار