یک پرسپولیسی دبیر فدراسیون فوتبال

هنوز ساعتی از شایعه رفتن مهدی تاج، بزرگترین دشمن استقلال از فدراسیون فوتبال نگذشته بود که خبری باور نکردنی اهالی فوتبال را شوکه کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امروز 15 آذر 97 آخرین مهلت حضور بازنشستگان در حالی سپری شد که وزیر ورزش در اقدامی عجیب ریاست فدراسیون فوتبال و دیگر اعضای بازنشسته این نهاد غیر دولتی را مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان دانست.

در اینکه به زودی فیفا به همچین اتفاق مهم و البته عجیبی ورود خواهد کرد حرفی نیست اما انتخاب جایگزین ها یا بهتر است بگوییم سرپرست های جدید نشان از بی تدبیری کامل وزارت ورزش دارد.

انتخاب یک جوان ناپخته و بدون سابقه مدیریتی در پست دبیر کل فدراسیون فوتبال از آن انتخاب های مشکوک و البته رانتی بود که در این سال ها بارها مشاهده شده است.

باید از وزیر ورزش سوال شود که صرفا داشتن مدرک مدیریت ورزش دلیل انتخاب ابراهیم شکوری بود یا سابقه بازی او در تیم مورد حمایتتان باعث چنین انتخاب عجیبی شد؟

واقعا چرا میرشاد ماجدی واجد شرایط این انتخاب نبود؟ آیا برای انتخاب ایشان مدرک دکترای مدیریت راهبردی ورزش اهمیت نداشت؟
آیا باید باور کنیم بزرگترین انتخاب های وزارت ورزش توسط شخص وزیر صورت می گیرد و یا باز هم رد پای آقازاده پر حاشیه در این انتصاب ها دیده می شود؟

به گزارش استقلال نیوز، ابراهیم شکوری در دوران حرفه ای خود نیز با نقل انتقالی پر سر و صدا، از سکونشینی در پرسپولیس به فیکس شدن در یک تیم دولتی ارتقا درجه پیدا کرد تا ژن خوب بودن ایشان خیلی زود آشکار شود.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار