خبرناهارهای برانکو

گویا مدیران و مسئولین باشگاه پرسپولیس همچنان فریبکاری و سیاه بازی را بزرگترین اهرم فشار برای موفقیت می دانند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که طی سال های گذشته با حمایت های بی شائبه دولت حسن روحانی، وزارت ورزش و سازمان های تابعه توانستند عقده های بی افتخاری خود را تا حدودی خالی کنند، باز هم این روزها به دنبال استفاده از بازی دغلگری هستند.
مگر می شود تیمی که به گفته خیلی از کارشناسان فوتبال و داوری بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده، امروز مدعی شود از ناداوری ها متضرر شده است؟

البته اگر به همان الگوریتم آن برنامه صدا و سیمای میلی که وابستگی کاملی به تیمشان دارد رجوع می کردند اینگونه بازی فریبکاری را ادامه نمی دادند.

اما اصل ماجرا کجاست؟

برای رسیدن به جوابی دقیق به ماجرای خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی و مراسم صوری آن روز برمی گردیم. مراسمی که به گفته خیلی از رسانه ها اطلاع رسانی عمومی نشد و صرفا خبرناهارهای تحت حمایت باشگاه پرسپولیس و شخص برانکو در آن حضور داشتند.

طرح سوالات مشخص و جواب های از قبل برنامه ریزی شده دقیقا نشان از نقشه ای تکراری داشت..

این اشخاص همان هایی هستند که امروز مسئولیت انتشار مصاحبه های کاملا کذب آقایان را برعهده دارند تا  تیمی که بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده است را متضرر جلوه دهند.

به زودی با مدارکی محکم و مستند به شما مخاطبین عزیز استقلال نیوز ثابت خواهیم کرد دشمنان استقلال در رسانه های مختلف برای به حاشیه کشیدن تیم ما و حمایت از تیمی که به آن وابستگی دارند و از آن نان می خورند، چگونه وقیحانه و ناجوانمردانه برنامه ریزی می کنند.

این بازی ناداوری نیز پس از اعتراض گسترده مربیان و مدیران تیم های دیگر صورت گرفت که اعتقاد داشتند در هفته های گذشته تیم محبوب وزارت ورزش بیشترین سود را از داوری ها کرده است.

اما دوستان در باشگاه پرسپولیس به جای آنکه سعی کنند با قبول این ماجرا صداقت خود را نشان دهند، پیش از بازی با ذوب آهن نقشه و طرحی جالب را آماده کردند.

در طول بازی به شکل عجیبی سرمربی این تیم به داور حمله ور شد، به طوری که در بین دو نیمه اگر وساطت مسئولین یگان ویژه نبود درگیری شدیدی بین برانکو و سیدعلی(داور بازی) صورت می گرفت.

پس از بازی نیز به صورت کاملا خودجوش تمامی مسئولین این تیم به قضاوت داور بازی اعتراض کرده و درخواست برخورد کمیته داوران با تیم داوری را داشته اند.

سیاه بازی هایی که دوره اش دیگر تمام شده و با پیشرفت فناوری و یک بررسی ساده به همگان ثابت خواهد شد این سناریو یک فرمول کسب امتیاز است که توسط مدیران باشگاه بی افتخار طراحی و اجرا شده است.

امروز نیز سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کردند در بازی دربی مقابل استقلال نیز از ناداوری متضرر شده اند و ناخودآگاه همه ما را یاد ضرب المثل" بعضی ها دستتون هم که رو بشه روشون کم نمیشه" انداخت.

در حالی که در دربی پایتخت کمال کامیابی نیا به دلیل خطای شدید روی طارق همام می بایست در اوایل بازی از زمین اخراج می شد، دقیقا آقایان به کدام ناداوری صورت گرفته اعتراض دارند؟

در همین هفته های اخیر نیز اگر کمیته انضباطی همچون پرونده های مشابه شجاع خلیل زاده را با محرومیت مواجه می کرد و مماشات را کنار می گذاشت آیا امروز این 6 امتیاز بادآورده را کسب کرده بودند؟

بهتر است این بازی پررویی و وقاحت را تمام کنید که رفتار سراسیمه شما نشان از پرونده سیاه شماست.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار