ایوانکوویچ

رضا افتخاری مدیر بی کفایت پیشین استقلال که در دوره مدیریتش استقلال را به بدترین شکل ممکن مدیریت کرد با صحبت های نسنجیده خود بهانه دست دشمنان این تیم داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سرمربی استقلال که این روزها در تعطیلات نیم فصل به سر می برد توسط سید رضا افتخاری(مدیرعامل پیشین این باشگاه) مورد حمله قرار گرفت.

سید رضا افتخاری، مدیری که در دوران حضورش در استقلال چیزی جز بی کفایتی و سو مدیریت از خود به جا نگذاشت، در جلسه همفکری و بررسی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سرمربی آلمانی آبی پوشان حمله ور شد تا به نوعی بی کفایتی خود را پنهان و ماستمالی کند.

سوالی که اینجا مطرح می شود این است که ایشان با کدام کارنامه مدیریتی بزرگی در چنین جلسه ای و آن هم به عنوان نماینده استقلال حاضر می شود؟ آیا مدیران وزارت ورزش با همان نقشه های مسخره همیشگی خود به دنبال تخریب استقلال اند؟

سید رضا افتخاری در صحبت هایش از تاثیر شخصی به نام "شرمن" در فراری شدن مامه تیام و سرور جپاروف سخن گفت و این شخص را نزدیک به سرمربی استقلال دانست. در اینکه اگر شخصی به عنوان مدیربرنامه با سرمربی همکاری کند اقدامی غیرحرفه ایست، شکی نیست و این انتقاد به وینفرید شفر وارد است اما پاک کردن صورت مسئله توسط رضا افتخاری کثیف ترین رفتار یک مدیر به اصطلاح ورزشی است.

آیا بهتر نیست افتخاری پاسخ دهد که آیا شرمن در جدایی سید مجید حسینی و امید ابراهیمی هم نقش داشت یا بی کفایتی شما و معاونتان باعث جدایی این دو بازیکن کلیدی استقلال شد؟

پس نقش شما و معاونتان در باشگاه استقلال چه بود که یک نفر توانست به راحتی دو بازیکن خارجی و کلیدی استقلال را از تیم جدا کند؟! اینکه بازیکنان مصدوم را برای پُر کردن لیست و ساکت کردن هواداران خریداری کردید هم کار این ایجنت و کارگزار فوتبال بود؟

آقای افتخاری بهتر است به جای عوام فریبی که نشانه بارز مدیران وزارت ورزش است حقیقت نابودی استقلال توسط اربابانتان را بازگو می کردید تا کمی از منفوریتتان در بین هواداران استقلال کاسته شود و به شما پیشنهاد می کنم بیش از این بازیچه و عروسک خیمه شب بازی وزارت ورزش نباشید!

در پایان.. آقایان وزارت نشین! بهتر است به جای حاشیه سازی برای استقلال، کمی به خریدهای بُنجل دلالِ بزرگ تیم دوم پایتخت نگاهی بیاندازید! تا به قول پیشکسوت این تیم یک نانوای کروات دروازبان تیم محبوبتان نشود!

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار