استقلالی که استقلال ندارد

گویا قرار نیست هواداران استقلال در زمان ریاست جمهوری حسن روحانی، روز خوش و فصلی درخشان را تجربه کنند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، همانطور که در مطالب مختلف عنوان کردیم سیاست دولت حسن روحانی در قبال دو تیم مطرح پایتخت، پر و بال دادن به یک تیم خاص و نابودی تیم مظلوم استقلال است. از آنجایی که به خیالِ باطلِ دولتی ها، استقلال در قیاس با تیم دوم پایتخت از پشتوانه هواداری کمتری برخوردار است، با حمایت یکجانبه از تیم مذکور به دنبال رسیدن به اهداف سیاسی خود هستند.

استقلال در اتفاقی عجیب و کاملا برنامه ریزی شده از زمان ریاست جمهوری حسن روحانی هیچ گاه آن تیم سابق نشد و هر سال نیم فصل نخست را با برنامه ریزی دقیق و مافیایی با شرایط دور از انتظار به پایان می رساند تا در نیم فصل دوم با کمی پیشرفت فنی، هواداران این تیم به امید سال بعد دلخوش باشند و در واقع به کف آرزوهای خود رضایت دهند.

امسال نیز استقلال از این قاعده مستثنی نشد و مجددا اشتباهات مدیریتی گریبان استقلال را گرفت. مدیرانی که با انتخاب وزارت ورزش و نظارت دقیق دولت انتخاب شدند تا به خوبی برنامه و سیاست آنها را اجرایی کنند.

استقلال در ابتدای فصل از نظر بازیکن و مهره آنقدر ضعیف شد که حتی گاها با 2 یا 3 بازیکن رده سنی امید به میدان رفت تا چشم امیدش به نیم فصل دوم و تقویت نقاط ضعفش باشد. اما با گذشت چند روز از شروع فصل نقل و انتقالات نیم فصل، مدیران باشگاه استقلال حتی در پرداخت بدهی 30 هزار دلاری جپاروف ازبکستانی عاجز ماندند تا جایی که با کمک های هواداری این بدهی ناچیز پرداخت شد!

آیا با چنین شرایطی امید به تقویت استقلال و خرید مهره های مدنظر سرمربی خیال واهی نیست؟ استقلال در نیم فصل دوم سه مهره مصدوم خود را در اختیار خواهد داشت که همگی از مصدومیتی سخت به ترکیب استقلال باز خواهند گشت و عملا تا رسیدن به آمادگی کامل فرصت کافی برای درخشش را در این برهه زمانی حساس را نخواهند داشت، اما خبرگزاری های وابسته به دولت، از بازیکنان مصدوم استقلال به عنوان فرشته نجات این تیم یاد کرده تا از فشار هواداران استقلال به بی عدالتی صورت گرفته بکاهند. آن هم در حالی که این روزها استقلال همچنان از پیدا کردن یک زمین تمرین و یک محل اردو مناسب محروم است تا تمام فکر و ذکر وزارت به تیم سوگولی دولت اختصاص یابد.

بارها اعلام کردیم سیاست دولت فعلی، بدست آوردن میزان رضایتمندی هواداران تیم دوم پایتخت است و برای رسیدن به این هدف تنفر هواداران استقلال از عملکرد دولت و وزارت ورزش عملا باعث تقویت خواسته هایشان خواهد شد. البته در این بین رسانه های وابسته با نهی کردن ماجرا و بحث عدالت رفتاری دولت، سعی به ساکت کردن نهادهای نظارتی دارند.

شاید از نظر عده ای این نظریه یک کینه سیاسی باشد اما همه مخاطبان ما شاهد هستند که خبرگزاری استقلال نیوز از آنجایی که در راستای اهداف باشگاه استقلال قدم برمی دارد در زمان انتخابات ریاست جمهوری به خواست مدیران وقت باشگاه، از ریاست جمهور فعلی حمایت کرد پس نگاه سیاسی به این خبرگزاری ورزشی و هواداری تفکری باطل است.

مدیران استقلال باید بدانند اگر نتوانند خواسته های وینفرید شفر مبنی بر تقویت تیم و برپایی اردوی خارج از کشور را عملی کنند در مقابل هواداران استقلال باید پاسخگو باشند و اگر می بینند در روند کاریشان سنگ اندازی می شود، شجاعانه اعلام کنند و یا از سمت خود استعفا دهند.

این بار دیگر اجازه نخواهیم داد عده ای در باشگاه استقلال اهداف وزارت ورزش را عملی کنند و با استعفا سوری به ریش هواداران استقلال بخندند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
احسان تاجی
+3 #1 احسان تاجی 1397-10-08 23:33
درود بر شما
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار