رسانه های وطن فروش

در حالی که چیزی به شروع جام ملتهای آسیا باقی نمانده است، رسانه های دولتی به طرز عجیبی علیه تیم ملی موضع گرفته اند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش این روزها شرایط سختی را تجربه می کند. وقتی شخص اول ورزش کشور چند ساعت از وقت خود را برای مراسم بدرقه تیم ملی صرف نمی کند چگونه می توانیم انتظار موفقیت از تیم ملی را در این برهه از زمان داشته باشیم؟

ظاهرا دوستان وزارت نشین همچنان از قهرمان نشدن در جام باشگاههای آسیا در غم و سوگواری تشریف دارند که اینگونه به تیم ملی حمله ور شده اند. وقتی سخنگوی وزارت ورزش در صفحه رسمی خود به کنایه از عدم ارسال کارت دعوت به وزیر سخن می گویید یعنی باید باور کنیم دیگر کسی در وزارتخانه ورزش و جوانان دلش با تیم ملی و موفقیت آن نیست.

اما نکته عجیب رسانه های دولتی و وابسته به تیم دوم پایتخت است که با انعکاس و انتشار مطالب مختلف برای تیم ملی حاشیه سازی می کنند. خبرگزاری های دولتی که از پول بیت المال و گرفتن یارانه های متعدد رسانه ای مدیریت می شوند به چه حقی اینگونه پشت تیم ملی را خالی می کنند؟

جالب است که همین رسانه های مدعی وطن پرستی چندی پیش وجود پرچم کشور ژاپن در ورزشگاه های ایران را نشانه بیگانه پرستی می دانستند. 

آیا به دلیل حمایت از برانکو ایوانکویچ، مخالفِ همیشگی تیم ملی، رسانه ها قداست و جایگاه خود را به فراموشی سپرده اند؟

پی بردن به این مسئله که چه میزان از مطالب منتشر شده به افکار ذهنی خود نویسنده مرتبط است کمی سخت و دشوار است آن هم در زمانی که مراسم های متعدد ناهار خوری در رستوران های شیک پایتخت توسط دشمن اصلی تیم ملی برگزار می شود.

این روز را به خاطر بسپارید که تیم ملی کشورمان در مهمترین و حساس ترین روزهای خود با لجن بازی طرفداران و حامیان چه تیمی قربانی شد. تاریخ این وطن فروشی وطن فروشان را فراموش نخواهد کرد..

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار