خائنین در باشگاه استقلال

در حالیکه مدیران باشگاه استقلال برای نقل و انتقالات نیم فصل دوم، در آرامش در حال مذاکره با گزینه های مدنظر خود بودند، به ناگاه نامه ارسالی این باشگاه برای جذب یک مهاجم در خبرگزاری فارس منتشر شد!

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی، سیاست سکوت در پیش گرفته بود تا در آرامش و به دور از هیاهو و فشارهای هواداری و فرصت طلبی دلالان به جذب بازیکنان مدنظر خود بپردازد، اما متاسفانه امروز شاهد انتشار خبری عجیب در خبرگزاری فارس بودیم.

خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس

نامه باشگاه استقلال برای جذب مهاجم پاراگوئه ای

انتشار نامه ارسالی باشگاه استقلال به تیمی پاراگوئه ای برای جذب مهاجم این تیم با جزئیات کامل از جمله مبلغ پیشنهادی و مدت قرارداد!

این خبر یا توسط مدیران استقلال در اختیار این خبرگزاری قرار داده شده است و یا توسط فرد یا افرادی خائن که درون باشگاه استقلال لولیده اند و از هر اتفاقی برای سواستفاده، ضربه زدن و نفع بردن استفاده می کنند.

لو رفتن نامه ارسالی باشگاه استقلال به تیم "گروانی پاراگوئه" برای خرید "پابلو سزار لئوناردو ولاسکز" تنها دو حالت دارد..

اول اینکه مدیران باشگاه استقلال این نامه را در اختیار فارس قرار داده اند که این امری غیر منطقی و دور از عقل خواهد بود چون باشگاه استقلال دارای سایت رسمی، صفحه اینستاگرام رسمی و کانال تلگرام رسمی می باشد و اگر مدیران این باشگاه بخواهند توسط منبع دیگری این خبر را منتشر کنند به واقع صلاحیت خود برای مدیریت این تیم بزرگ را زیر سوال برده اند.

حالت دوم وجود خائن یا خائنینی در باشگاه استقلال است که بعید و دور از ذهن نیست. این اولین بار نیست که اخبار سری باشگاه استقلال به بیرون از باشگاه و خبرگزاری هایی که از رانت و پول دولت برخوردارند درز می کند. یادمان نرفته 2-3 روز قبل از دیدار استقلال و پدیده همین خبرگزاری های دولتی از قرار گرفتن پژمان منتظری در دفاع راست و سید حسین حسینی درون دروازه باخبر بودند و ترکیب استقلال را از قبل می دانستند!

مدیران باشگاه استقلال علاوه بر وجود خائن یا خائنین در بدنه باشگاه با خائنینی دیگری هم روبرو هستند که با کارشکنی و عدم انجام تعهد قصد ضربه زدن به روند آماده سازی این تیم را دارند. اسپانسری که قصد پرداخت هزینه خرید مهاجم 10 میلیاردی کروات تیم سوگولی دولت را دارد، اما پولی برای پرداخت به استقلال برای سفر به قطر و برگزاری اردوی آماده سازی نیم فصل دوم ندارد!

فرقی نمی کند این خائنین  چه کسانی هستند و از چه قدرتی برخوردارند. افرادی که اخبار باشگاه را به بیرون درز می دهند و می فروشند، افرادی که در پرداختی اسپانسر به باشگاه کارشکنی می کنند و افرادی که در بدنه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال سعی در بهم زدن آرامش تیم دارند، همه و همه در حال به یغما بردن شعور و فهم هواداران بزرگ استقلال اند و برای این خیانت بزرگ باید به هواداران معرفی شوند.

اگر مدیران استقلال در معرفی این افراد مصلحت اندیشی کنند و باز هم در سکوت سعی در حل و فصل ماجرا کنند، در واقع خیانتکار اصلی خودشان خواهند بود.

در پایان ای کاش گفته می شد قیمت لو دادن این اخبار به بیرون از باشگاه چقدر است تا ارزش این خائنین سخیف را بیشتر از پیش می دانستیم!

به امید روزی که شرافت و انسانیت نزد ما ارزش پیدا کند..

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار