اسپانسر دولتی استقلال

در حالی که تمامی تیم های لیگ برتری در نیم فصل به فکر ترمیم نقاط ضعف خود هستند باشگاه استقلال همچنان در پیچ و خم اما و اگر است.

 

به گزارش استقلال نیوز، ثروتمندترین باشگاه ایرانی پیش از انقلاب اسلامی، این روزها به یکی از فقیرترین و بی برنامه ترین تیم های فوتبال ایران تبدیل شده است.

پس از انقلاب تمام دارایی های باشگاه استقلال به شکل عجیب به نهادهای مختلف واگذار شد تا این باشگاه امروز محتاج وزارت ورزش و وزیران بی کفایتش باشد. وزیر ورزش از ابتدای فصل پیش با انتخاب شرکت ایرانسل به عنوان اسپانسر مشترک تیم های استقلال و پرسپولیس به دنبال تخریب استقلال و تقویت تیم محبوبش بود.

وزیر ورزشی که به خوبی می دانست هواداران استقلال به رفتارهای بی تدبیر او و اربابانش واکنش نشان خواهند داد توپ را به زمین اسپانسر حواله کرد تا امروز هواداران استقلال پس از چند هفته از شروع نقل انتقالات نیم فصل منتظر اولین خرید تیم خود باشند و کسی از توطئه های مستقیم وزارت سخنی نگوید!

بدهی 30 هزار دلاری سرور جپاروف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که از شروط بازگشت این بازیکن بود در اتفاقی عجیب  با مساعدت تعدادی از هواداران استقلال پرداخت شد تا شرایط بد استقلال به خوبی نمایان شود.
استقلال در این فصل حتی از داشتن یک زمین تمرین مناسب محروم بود و گه گاه با مشکلِ نداشتن زمین تمرین روبرو شد.

در این فصل برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال این تیم به دلیل نداشتن زمین تمرین سه جلسه از تمرین خود را به بهانه بدنسازی به سالن کشید تا وضعیت بد اقتصادی این باشگاه حاشیه ساز نشود

ابتدای این فصل وزارت ورزش و رسانه های تحت امرش با پیش کشیدن بحث پیش خور شدن تعهدات اسپانسر توسط رضا افتخاری به دنبال ساخت بحران تازه برای این تیم محبوب و مردمی بودند که به خوبی این دسیسه آقایان به سرانجام رسید.
در طرف مقابل تیم سوگولی دولت و وزارت ورزش از ابتدای فصل با خریدهای گران قیمت خود، تقویت شد و امروز نیر خبر از توافق 10 میلیاردی این باشگاه با یک بازیکن کروات به گوش می رسد.

زمین و کمپ اسپایر که طی توافق باشگاه استقلال و باشگاه السد می بایستی در اردوی نیم فصل به آبی پوشان تهرانی می رسید تقدیم تیم دوم پایتخت شد تا همچنان دولت  بی تدبیر، دشمنی اش را با هواداران استقلال فریاد بزند.   

استقلال ما امروز پولی برای خرید بازیکن، برگزاری اردو و پرداخت بدهی خود ندارد و اسپانسر مشترک هم بازیچه دست آقایان است.
استقلال امسال از بد ماجرا در گروه مرگ لیگ قهرمانان قرار گرفت و شاید همین دلیل خوبی باشد که وزیر ورزش با کارشکنی های مختلف به فکر شاد کردن مجدد فرزندش باشد.

در انتها.. هواداران استقلال این روزها در فضای مجازی با فراخوان سوزاندن سیم کارت های ایرانسل خود به این شرکت هشدار دادند که بیش از این بازیچه دست وزارت ورزش نباشد.

خبرگزاری استقلال نیوز به عنوان رسانه هواداری استقلال در صورتی که مشکلات مالی این باشگاه برطرف نشود به شکل رسمی به این فراخوان پاسخ مثبت خواهد داد.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار