حواشی دیدار استقلال ایران و العین امارات

همانطور که قبل از این شایعه شده بود در نهایت احمدی‌نژاد برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران و العین امارات از ساعت 19:00 امروز سه شنبه(21 اسفند 97) از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد که در ادامه حواشی بازی این دو تیم را می خوانید:

حواشی دیدار استقلال ایران و العین امارات

* همانطور که قبل از این شایعه شده بود در نهایت احمدی‌نژاد برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمد.محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران برای تماشای این بازی وارد ورزشگاه آزادی شد. 
پیش از این احمدی‌نژاد در زمانی که رئیس جمهور بود برای دیدن بازی تیم ملی ایران مقابل عربستان به ورزشگاه آزادی آمد. تیم ملی آن بازی را با نتیجه 2 بر یک به حریف خود واگذار کرد. احمدی‌نژاد در حال حاضر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

* در ابتدای دیدار استقلال و العین، فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری اشتباها در جایگاه خبرنگاران حضور پیدا کردند که آنها به جایگاه CIP هدایت شدند.

* خسرو حیدری و اللهیار صیادمنش در جایگاه ویژه نظاره گر دیدار استقلال و العین هستند.

* هنگامی که محمود احمدی نژاد وارد ورزشگاه شد تعدادی از تماشاگران برای وی دست تکان دادند. نکته عجیب برخورد بد با خبرنگاران در دقایق حضور رئیس جمهور سابق در استادیوم بود تا جایی که خبرنگاران دقایقی در جایگاه خود حبس شده و حق خروج از جایگاه خبرنگاران را نداشتند.

* در دقیقه 41 بازیکن العین خطایی روی منشا مرتکب شد که سرمربی العین با اعتراض به داور اعتراض کرد و با تذکر جدی قاضی میدان رو به رو شد.

* وینفرد شفر در نیمه اول و ابتدای نیمه دوم بارها و بارها با فریادهایش بازیکنان استقلال را تشویق به حمله کرد. وی در چند صحنه از عصبانیت پایش را به زمین می کوبید تا به این شکل از نحوه بازی استقلالی ها انتقاد کند.

حواشی دیدار استقلال ایران و العین امارات

* استقلال در دیداری از لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین به تساوی یک بر یک رسید.در پایان این بازی یکی از هواداران استقلال دچار حمله عصبی شد.مسئولان اورژانس بالا سر این هوادار حاضر شدند و او را به اورژانس انتقال دادند.

دیدار استقلال ایران مقابل العین امارات

* محمود احمدی‌نژاد که برای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و العین به ورزشگاه آزادی رفته بود در پایان این مسابقه اظهار داشت:

خدا را شکر توانستم در جمع جامعه ورزش حضور پیدا کنم و یک بازی خوب را از نزدیک ببینم. بازی خوبی را شاهد بودیم. دوست داشتم که استقلال برنده این مسابقه شود.

فکر می‌کنم تاثیر روانی شکست در بازی گذشته و خستگی موجب شد تا استقلال در این مسابقه نتواند 3 امتیاز را کسب کند. امیدوارم تمام نماینده‌های ایران در بازی‌های خود موفق باشند و بتواند به مرحله بعدی صعود کنند؛ همچون ذوب‌آهن که شب گذشته توانست حریف خود را شکست دهد.

مسئولان فدراسیون فوتبال بسیار تلاش می‌کنند و امیدارم هوای تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند را بیشتر داشته باشند، چراکه آنها نماینده‌های ایران هستند. باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بازی‌های آنها فشرده نباشد تا بتوانند در آسیا عملکرد خوبی داشته باشند.

خوشبختانه جو ورزشگاه خوب و با نشاط بود و تماشاگران تا لحظه آخر تیم خود را تشویق کردند. ماموران امنیتی هم زحمت کشیدند و امنیت هواداران را به خوبی تامین کردند. دست همگی درد نکند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار