ترکیب استقلال مقابل العین امارات

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل العین امارات از هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل العین امارات از هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به شرح زیر خواهد بود:

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، ووریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، علی کریمی، پاتوسی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، منشا، ایسما

شماتیک ترکیب استقلال مقابل العین امارات

 به گزارش استقلال نیوز، استقلال برای اینکه در کورس رقابت برای صعود از گروه مرگ قرار بگیرد محکوم به پیروزی مقابل العین در ورزشگاه آزادی است.به همین دلیل شفر در این دیدار از ترکیبی هجومی استفاده کرده است.

* مهدی رحمتی که در دیدار مقابل الدوحیل اشتباهات زیادی مخصوصا روی خروج‌ها داشت  در این دیدار هم دروازبان اول شفر خواهد بود.

** در خط دفاعی استقلال با دو تغییر روانه میدان خواهد شد. چشمی در قلب خط دفاعی جایگزین دانشگر شد و زکی‌پور در سمت چپ به جای نورافکن بازی خواهد کرد. منتظری و غفوری دیگر مدافعان امروز استقلال خواهند بود.

*** در خط میانی علی کریمی به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند و فرشید باقری جلوتر از او فرماندهی خط میانی را بر عهده خواهد داشت. آیاندا پاتوسی پشت مهاجم استقلال به عنوان نبض تپنده خط هافبک استقلال بازی خواهد کرد و در جناحین اسماعیلی و ایسما به بازی گرفته شده‌اند.

**** تک مهاجم استقلال در بازی امروز گادوین منشا است که در جریان دیدار به صورت چرخشی پست خود را با ایسما تغییر خواهد داد.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار