میرشاد ماجدی

عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: فتحی و خطیر فقط یک اسم به نام استراماچونی آوردند و روی میز گذاشتند این موضوع را نمی‌پذیرم چون قرار بود رزومه چند سرمربی بررسی شود و بعد به یک اسم واحد برسیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اظهار نظر اسماعیل خلیل‌زاده(اینجا بخوانید) مبنی بر اینکه در نشست هیات مدیره مقرر شد ماجدی و خطیر نماینده تام الاختیار باشگاه استقلال در مذاکره با مربی خارجی باشند،صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* قرار شد مربی تیم بر اساس تفاهم و توافق انتخاب شود اما تفاهمی در این باره وجود نداشت!

اظهار نظر آقای خلیل‌زاده درست است و در نشست هیات مدیره  این مسئولیت به من و معاون باشگاه استقلال با هماهنگی کمیته فنی محول شد اما روی این موضوع بحث دارم. اعضای هیات مدیره در آن جلسه‌ای که آقای خلیل‌زاده اشاره کرده است مقرر کردند که مربی تیم بر اساس تفاهم و توافق انتخاب شود اما تفاهمی در این باره وجود نداشت! مدیرعامل باشگاه و معاون او فقط یک اسم به نام استراماچونی آوردند و روی میز گذاشتند و تاکید کردند که من به همراه آنها به ترکیه بروم و قرارداد را امضا کنم اما من گفتم این موضوع را نمی‌پذیرم چون قرار بود رزومه چند سرمربی بررسی شود و بعد به یک اسم واحد برسیم.

دوستان یک اسم آوردند گفتند با همین مربی ببندیم!

من که نه در پیدا کردن این مربی نقش داشتم و نه تحقیقی در مورد او کرده بودم چرا باید به ترکیه برای امضای قرارداد می‌رفتم؟ دوستان یک اسم آوردند و روی میز گذاشتند و گفتند با همین مربی ببندیم!

استراماچونی را قبول ندارم

به من گفتند استراماچونی مربی خوبی است ولی من گفتم این نظر شما است! من او را قبول ندارم. به همین خاطر است که گفتم من از عقد قرارداد با این مربی نه خبری دارم و نه می‌دانم که مدیران باشگاه به ترکیه رفته اند.

* چون در هیچکدام از مباحث روند انتخاب سرمربی خارجی استقلال حضور نداشتم برای امضای قرارداد راهی ترکیه نشدم

من از طریق رسانه شما می گویم از آنجا که در هیچکدام از مباحث روند انتخاب سرمربی خارجی استقلال خبری نداشتم به همین دلیل برای امضای قرارداد راهی ترکیه نشدم.

  

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

میرشاد ماجدی: فتحی در انتخاب سرمربی اختیار تام دارد؛ ما هم مثل هواداران نگرانیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار