محمد مومنی

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال مثل فرد مار گزیده‌ای هستند که حالا از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت و مدیر آکادمی باشگاه استقلال درگفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص نگرانی هواداران استقلال بابت تاخیر در معرفی سرمربی فصل آینده، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* هواداران به باشگاه اعتماد کنند

هواداران حق دارند نگران باشند. اما از طرف دیگر باید این حق را به باشگاه هم داد که با دقت انتخابش را انجام دهد تا در آینده به چالشی نیفتد که ناچار به جوابگویی به همین هواداران باشد. همانطور که باشگاه پاتوسی را انتخاب کرد و مردم دیدند که این انتخاب چقدر خوب بود، به باشگاه اعتماد کنند و اجازه دهند تا مربی را هم انتخاب کند.

* الزامی برای انتخاب سرمربی خارجی نیست

از نظر من هیچ الزامی به این نیست که مربی حتماً باید خارجی باشد. ما مربیان خوبی در فوتبال مان داریم که آنها هم می‌توانند به کار این تیم بیایند.

* هواداران حالا از ریسمان سیاه و سفید می ترسند

هواداران استقلال مثل فرد مار گزیده‌ای هستند که حالا از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد. هواداران این نگرانی را دارند که باز هم مثل فصل گذشته بازیکنان کلیدی از دست بروند و اساس تیم بر هم بخورد. در این مقطع باشگاه باید همه تلاشش را برای حفظ مهره‌های کلیدی‌اش انجام دهد. حفظ شاکله و استخوان بندی تیم حتی از انتخاب سرمربی هم واجب تر است و بر آن اولویت دارد.

* باشگاه باید جاسوس را شناسایی و با او برخورد کند

آن رسانه‌ای که این کار را کرده در حرفه خودش اقدامی حرفه‌ای انجام داد. اما روی سخن من با عامل یا عواملی است که این اسناد را به بیرون داده‌اند. فرد یا افرادی که این کار را کردند حتماً استقلالی بودند که به این اسناد دسترسی داشتند. باشگاه باید از طریق مراجع ذیصلاح فرد یا افراد مقصر را شناسایی کرده و با آنها برخورد نمایند. از قبل هم حدس و گمان‌هایی زده می‌شد که این باشگاه جاسوس دارد، اما این موضوع ثابت کرد این حدس و گمان‌ها بی پایه و اساس هم نبوده است. جاسوس یا جاسوس‌هایی که در باشگاه هستند نقش مهمی در ناکامی سالهای اخیر داشته‌اند و باید شناسایی شده و با آنها برخوردی بسیار قاطع صورت گیرد. افشای مدارک و اسناد باشگاه استقلال تخریب فتحی نیست. بلکه تخریب وزارت ورزش است. چرا که باشگاه استقلال زیر مجموعه‌ای از وزارت ورزش می‌باشد.

 

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار