مهدی امیرآبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال این فصل همانند هندوانه در بسته است که مشخص نیست شرایط خوبی دارد یا خیر زیرا بازی تدارکاتی ملاک آمادگی نیست. 

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت استقلال در این فصل با هدایت استراماچونی و ارزیابی از این تیمصحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی تدارکاتی ملاک ارزیابی نیست

از زمانی که استراماچونی به استقلال آمده در بازی‌های تدارکاتی نتایج خوبی گرفته است اما بازی های تدارکاتی ملاکی برای ارزیابی نیست. تیم ها همه در شرایط بدنسازی هستند و به همین علت در دیدارهای تدارکاتی از شرایط آمادگی دور هستند، به همین علت می گویم که بازی های تدارکاتی ملاک ارزیابی تیم ها نیست.

* استقلال این فصل هندوانه در بسته است

استقلال در شرایط فعلی مثل یک هندوانه در بسته است. استراماچونی به تازگی به ایران آمده و شناختی از فوتبال ما نداشته است. او تنها از روی فیلم ها متوجه شده که فضای فوتبال ایران به چه شکل است و تا زمانی که خودش با چشمانش این فضا را نبیند و کار در آن را لمس نکند نمی‌تواند به طور کامل با فضای فوتبال ما آشنا شود.

* استقلال برای هماهنگی نیاز به زمان دارد

یکی از بزرگترین نگرانی های این فصل من این است که استقلال بیش از ۱۵ بازیکن فصل گذشته اش را از دست داده است. وقتی تیمی شاکله اش را دست می‌دهد طبیعتاً برای هماهنگی نیاز به زمان دارد به خصوص که استقلال سرمربی اش را هم عوض کرده و این باعث نگرانی من است. البته هر شخصی که سرمربی استقلال می شود مورد حمایت طرفداران و ما است و دوست داریم او نتیجه بگیرد اما از طرفی باید قبول کنیم استقلال در کنار جوان ها که خودم خیلی به کار با جوانها اعتقاد دارم، نیاز به بازیکن بزرگ هم دارد.

* استراماچونی نیاز به بازیکن با تجربه دارد

اگر بازیکن با تجربه در کنار سرمربی استقلال حضور داشته باشد مطمئنا می تواند از نظر حواشی به او کمک زیادی کند ولی اگر این اتفاق نیفتد تیم دچار مشکل خواهد شد. من اعتقاد دارم تا زمانی که استقلال و پرسپولیس وارد مسابقات لیگ نشوند نمی شود در مورد آنها اظهار نظر قطعی داد. اینکه بگوییم تیم استراماچونی خیلی خوب است اظهار نظری احساسی است و اگر از آن سو هم بگوییم این تیم هم بد است باز هم حرفه‌ای صحبت نکرده ایم.

* شاید دربی زود هنگام جذاب شود

شاید این مسابقه نسبت به بازی های سال های گذشته جذاب تر شود اما از طرفی مطمئن هستم هر دو تیم تا هفته چهارم نمی‌توانند به آمادگی کامل برسند. خود ما این دوران را گذرانده ایم و سال ها فوتبال بازی کرده ایم معمولاً تیم‌ها در ابتدای فصل بعد از هفته هفتم تازه به مرحله تاکتیکی می‌رسند و در واقع فصل بدنسازی را فراموش می‌کنند. به همین دلیل است که می‌گویم در هفته چهارم هر دو تیم با آمادگی کامل به مصاف هم نمی‌روند اما عدم شناخت هر دو مربی از یکدیگر شاید ممکن است باعث جذابیت مسابقه شود.

* شش تیم مدعی قهرمانی هستند

استقلال و پرسپولیس که همیشه جزو مدعیان هستند و حمایت هواداران آنها باعث می شود آنها به بالای جدول هدایت شوند. سپاهان هم در یارگیری خوب عمل کرده و اسکلت تیم فصل گذشته‌اش را به خوبی حفظ کرده است، پدیده هم تیمی است که به نظر من امسال مدعی است و در کنار این تیم ها تراکتورسازی و فولاد را هم باید مدعی بدانیم. مطمئناً امسال تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی کار بسیار سختی دارند و شاهد لیگ جذاب خواهیم بود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار