ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی دیدم بعد گذشت چند ماه سرمربی استقلال هیچ مصاحبه ای با رسانه ها نداشته به حرفه ای بودنش پی بردم.

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، درباره شرایط استقلال با حضور استراماچونی و تغییرات این تیم ، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مصاحبه نکردن استراماچونی نشان حرفه ای بودن است 

یک نکته مثبت در استقلال وجود دارد و آن اینکه استراماچونی سرمربی جدید تیم از زمان حضورش در ایران، تنها یکبار مصاحبه کرده و تمرکزش را برای موفقیت استقلال گذاشته است. این نشان می‌دهد که او یک مربی حرفه‌ای بوده و کارش را به خوبی بلد است.

* استقلال برای قهرمانی به وحدت و همدلی نیاز دارد

هواداران استقلال باید صبور باشند. ۶ سال است که تیم به قهرمانی دست پیدا نکرده است. استقلال هم تغییرات زیادی داشته و با حضور استراماچونی تیم متفاوتی را شاهد خواهیم بود. یک وحدت و همدلی بین کادر فنی، بازیکنان و هواداران باعث خواهد شد تا آبی‌پوشان فصل موفقی را پیش‌رو داشته باشند.

* قرعه کشی لیگ را به فال نیک بگیریم

فعلاً باید برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ را به فال نیک بگیریم. درست است که هنوز زمان بازی‌ها مشخص نشده اما تیم‌ها حریفان خود را شناخته‌اند. البته به طور حتم، به زودی مسابقات برگزار خواهد شد و امیدوارم شاهد بازی‌های خوبی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر باشیم.

* دربی زود هنگام حساسیت را از بین می برد 

این برای اولین‌بار است که استقلال و پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی و آن هم هفته چهارم، برابر یکدیگر قرار می‌گیرند؛ تابحال سابقه نداشته که این دو تیم اینقدر زود به مصاف یکدیگر بروند. البته این موضوع باعث خواهد شد تا از حساسیت‌های این بازی کاسته شود اما دربی همیشه جذابیت خاص خودش را دارد.

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

ستار همدانی: نبودن بازیکن بزرگ کار دست استراماچونی می دهد؛ برخی در استقلال به دنبال منافع شان هستند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار