شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: چرا باشگاه استقلال نباید همانند تیم های بزرگ و مدرن یک زمین تمرین درست داشته و از داشتن امکانات اولیه برخوردار باشد؟

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در خصوص مشکلات اخیر استراماچونی با باشگاه استقلال، و شرایط این باشگاه صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 * استقلال ثبات مدیریتی ندارد

در سال‌های اخیر از اول فصل، استرس همیشه با استقلال همراه بوده است. متأسفانه مدیریت در این باشگاه دارای ثبات نبوده و شاهد تغییرات زیادی بوده‌ایم. در کشوری مثل آلمان تحقیق کنید که مدیر یک باشگاه هر چند سال یک‌بار عضو می‌شود.

* در باشگاه استقلال کسی وظیفه خود را نمی داند

مدیران ما می‌دانند در باشگاه چقدر بدهی وجود دارد، چقدر مشکل است، اما در رأس کار قرار می‌گیرند. زمانی هم که مشکلات زیاد می‌شود، استعفا می‌دهند و می‌روند. بهتر است مدیران با کارشناسی انتخاب شوند و خودشان نیز با آگاهی بیایند. بیشتر مدیران با ارتباطات می‌آیند و همین مسئله باعث شده که ورزش ما ثبات نداشته باشد. مشکل ما این است که در باشگاه کسی سر جای خودش نیست. کسی که وارد باشگاه استقلال می‌شود، باید بداند جایش کجاست. از مدیریت گرفته تا روابط عمومی و سخنگوی باشگاه باید وظایف خود را بدانند.

* چرا نباید استقلال زمین تمرین داشته باشد 

تغییر و تحولات اخیر همیشه به ضرر باشگاهی مثل استقلال بوده است. هر سال مدیر آکادمی تغییر می‌کند و مربیان پایه عوض می‌شوند. باشگاه بزرگی مثل استقلال زمین تمرین خوب ندارد. چرا نباید باشگاهی داشته باشیم که مدرن و هر چیزی سر جای خودش باشد. هر سال حرف می‌زنیم، اما فایده‌ای ندارد.

* باشگاه استقلال به فکر پیشکسوتان باشد

ااز فوتبال دور نیستم، اما کسی در رأس باشگاه نیست تا ما را بهم نزدیک کند. من جوانی‌ام را برای استقلال گذاشتم. باشگاه باید به بازیکنی که بالای 10 سال برای استقلال در نداری‌ها و سرما و گرما افتخار آفریده، یک صندلی در ورزشگاه اختصاص دهد. باشگاهی مثل استقلال باید 10 صندلی برای بازیکنانی که زحمت کشیده و بالای 10 سال بازی کرده‌اند، در ورزشگاه آزادی قرار دهد. باشگاه الان نمی‌داند مهدی فنونی‌زاده چه کار می‌کند یا نعلچگر کجاست. وقتی بازیکن جدید بیاید و ببیند که باشگاه برای پیشکسوتانش چقدر احترام قائل است، خودش تلاش می‌کند روزی مثل آنها شود. نعلچگر در استقلال ستون و بچه این تیم بود، اما این روزها حتی یک‌بار اسمش را نمی‌شنویم.

اخبار باشگاه استقلال


 

مطالب مرتبط:

شاهرخ بیانی: بدترین خبر برای استقلال مصدومیت دیاباته است؛ با وحدت و همدلی استقلال قهرمان می شود

شاهرخ بیانی: خروجی‌های استقلال غیرمنطقی بود؛ هواداران به شیخ دیاباته لقب غول داده اند!

شاهرخ بیانی: منصورخان پول اجاره منزل حسینی را می داد؛ بازیکنانی به استقلال می آیند که اصلا فوتبال بلد نیستند!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار