شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بدترین خبر برای استراماچونی مصدومیت شیخ دیاباته است که امیدوارم تا قبل شروع لیگ برتر به تمرینات استقلال بازگردد.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال و قرعه کشی لیگ برتر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* ارزیابی از شرایط استقلال

آبی پوشان این روزها با استراماچونی کار را به طور جدی پیش می برند. آنها پس از اردوی خوبی که در ترکیه داشتند تمرینات منظمی را در تهران برگزار کرده و چند بازی تدارکاتی هم در دستور کار قرار دادند که سرمربی آبی پوشان توانست با این بازی های تدارکاتی نفرات تیم خود را بهتر بشناسد. استراماچونی یک مربی حرفه ای است و مطمئنا در مدت حضورش در استقلال شناخت خوبی از این تیم پیدا کرده است. اعتقاد دارم یکی از تیم هایی که این روزها برای شروع لیگ لحظه شماری می کند تیم استقلال است.

* واکنش به مصدومیت شیخ دیاباته

مصدومیت شیخ دیاباته یک خبر بد برای کادر فنی و هواداران بود البته کادر پزشکی اعلام کرده ظرف دو هفته به تمرینات بازمی گردد و حالا با توجه به تاخیرهای مکرری که در شروع لیگ به وجود آمده فکر می کنم دیاباته بتواند قبل از آغاز لیگ به تمرینات بازگردد.

* انتقاد از تاخیر چند باره زمان شروع لیگ برتر

متاسفانه امسال شاهد بی برنامگی شدیدی در شروع لیگ بودیم، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قرار بود از 5 مرداد لیگ را شروع کنند اما بهانه های زیادی برای آغاز لیگ داشتند. لیگ برتر قرعه کشی هم شد اما هنوز خبری از زمان دقیق بازی ها اعلام نشده است. این تاخیر باعث شده تا سرمربیان لیگ برتری دست به اعتراض بزنند. سرمربیان لیگ برتری باید تمرینات را به گونه ای پیش ببرند تا بازیکنان آمادگی خود را از دست ندهند حالا می بینیم در فوتبال ایران همه تیم های لیگ برتری به دنبال بازی های تدارکاتی هستند تا از لحاظ جسمانی دچار تزلزل نشوند.

* انتظار قهرمانی از استراماچونی

این روزها هواداران از استراماچونی انتظار قهرمانی دارند که به نظر من باید به هواداران حق داد و به آنها احترام گذاشت. شش سال است که آبی پوشان به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا نکرده اند و این انتظار را دارند که سرمربی جدید آبی پوشان به همراه بازیکنانش به این مهم دست پیدا کنند. البته تغییرات گسترده ای که در استقلال صورت گرفت کار را سخت کرده است اما اعتقاد دارم با وحدت و همدلی که در تیم وجود دارد و با حمایت هواداران قهرمانی در این فصل دور از دسترس نخواهد بود.

اخبار باشگاه استقلال


 

مطالب مرتبط:

شاهرخ بیانی: خروجی‌های استقلال غیرمنطقی بود؛ هواداران به شیخ دیاباته لقب غول داده اند!

شاهرخ بیانی: منصورخان پول اجاره منزل حسینی را می داد؛ بازیکنانی به استقلال می آیند که اصلا فوتبال بلد نیستند!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار