ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران در دیدار هفته نخست لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل ماشین سازی تبریز مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ماشین سازی تبریز از هفته اول لیگ برتر فصل 1398/99 که از ساعت 18:00 امروز(جمعه 1 شهریور 98) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، مرتضی تبریزی

شماتیک ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی تبریز

به گزارش استقلال نیوز، استقلال با کادر فنی جدید از امروز فصل جدید لیگ برتر را آغاز خواهد کرد. این اولین آزموت جدی آندره آ استراماچونی روی نیمکت آبی پوشان تهرانی خواهد بود و امیدواریم از آن سربلند بیرون بیاید. هر چند برتری مقابل ماشین سازی در تبریز گامی محکم برای آغاز لیگ و تحقق رویای قهرمانی است اما باید به استراماچونی فرصت داد تا اندیشه های خود را به طور کامل در تیم پیاده کند.

این استقلال اگر از حاشیه دور باشد، با وجود تمام بی عدالتی ها و تبعیض های موجود، مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

* استراماچونی در این دیدار سعی کرده است استقلال را با حداقل تغییر ممکن به نسبت فصل قبل ارنج کند. شاهین طاهرخانی تنها بازیکنی است که به نسبت فصل قبل در ترکیب اصلی استقلال بازیکنی جدید محسوب می شود!

سید حسین حسینی در دروازه، وریا غفوری و میلاد زکی پور در راست و چپ خط دفاعی و محمد دانشگر به همراه شاهین طاهرخانی در قلب دفاع بازی خواهند کرد. علی کریمی هافبک دفاعی استقلال خواهد بود و جلوتر از او فرشید باقری به بازی گرفته شد. داریوش شجاعیان، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی هم عناصر هجومی آلبی پوشان در این دیدار هستند.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: حسین پورحمیدی، عارف غلامی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، علی دشتی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار