اکبرکارگرجم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال باید از همین هفته نخست و دیدار با ماشین سازی با قدرت کارش را آغاز کند و اجازه ندهد هیچ امتیازی به راحتی از دست برود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار هفته اول استقلال در لیگ برتر مقابل ماشین سازی تبریز، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

شرایط استقلال پیش از آغاز فصل امیدوار کننده است

هفته‌های نخست در همه لیگ‌ها این پتانسیل را دارد که با نتایج دور از ذهن همراه باشد و این شامل لیگ ایران و تیم‌های ما هم می‌شود. شرایط استقلال پیش از آغاز فصل امیدوار کننده است و به نظر می‌رسد باید آنها را جزو مدعیان قهرمانی این فصل دانست.

* ماشین سازی حریف قابل احترامی برای استقلال است

ماشین سازی اگر همان ساختار فصل گذشته‌اش را حفظ کرده باشد باید آن را حریف قابل احترامی برای استقلال در هفته اول دانست. به خصوص که این بازی در خانه تیم تبریزی انجام می‌شود.

* تغییرات گسترده استقلال در این فصل نسبت به فصل گذشته توجیهی برای خوب نتیجه نگرفتن نیست

هرچند خیلی‌ها این تغییرات را عامل یا بهتر بگویم توجیهی برای خوب نتیجه نگرفتن در هفته‌های اول می‌دانند، اما من می‌خواهم از زاویه دیگری به آن نگاه کنم و بگویم مگر این تیم در سالهای گذشته با این بازیکنانی که حالا از آن جدا شده‌اند قهرمان شده بود؟ شاید این تغییرات در این فصل به سود تیم شود و طلسم چند سال قهرمان نشدن را هم بشکند.

* استقلال باید از همین هفته اول میخش را محکم بکوبد

هرچند بازیهای هفته‌های نخست غیر قابل پیش بینی بوده و بازی ما هم خارج از خانه است، اما اگر استقلال قرار است طلسم سالهای اخیرش را بشکند، باید از همین هفته اول میخش را محکم بکوبد. اتفاقی که برای آبی پوشان نمی‌تواند دور از دسترس باشد.

 اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار