جواد زرینچه

سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است استقلال در این دو بازی فقط دچار بدشانسی شد که نتوانست نتیجه لازم را کسب کند. اما مطمئناً در ادامه شرایط این‌گونه نخواهد بود.

    

 به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با ایلنا، در خصوص شرایط استقلال و برخی جریان‌ها که علیه استقلال به وجود آمده است، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال شرایط خوبی دارد. درست است که ما در دو بازی اول نتایج لازم را کسب نکردیم که آن را هم بگذارید روی بدشانسی ما اما باید بگویم مطمئن باشید در ادامه شرایط خیلی متفاوت خواهد بود.

* یعنی معتقدید استقلال از هفته سوم روی دور برد می‌‌افتد؟

قطعاً همین‌طور است. ما در دو هفته اول بدشانس بودیم و در بازی‌هایی که واقعاً باید پیروز می‌شدیم به تساوی رسیدیم. در بازی اول هم که شرایطش فرق می‌کرد؛ در دقایقی گل خوردیم که فرصت جبران نبود. در بازی دوم هم که باز در همان دقایق گل تساوی را دریافت کردیم اما در طول این هفته روی این نقطه‌ضعفمان کارکردیم تا دیگر این اتفاق تکرار نشود.

* هواداران خیلی نگران دربی هستند؟

همان‌طور که گفتم هواداران نگران نباشند. استقلال تا دربی شرایطش فرق خواهد کرد. البته که دربی همیشه یک بازی خاص است و شرایطش با همه بازی‌های دیگر فرق می‌کند. هر تیمی که بتواند از انگیزه بالاتری برخوردار باشد، برنده دربی است و این بازی هیچ‌وقت کاری به جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد. تجربه در قدیم این را نشان داده است.

* در مصاحبه‌ای عنوان کردید برخی به دنبال پست گرفتن در استقلال هستند و حتی دراین‌باره هزینه هم می‌کنند؟

بله همین‌طور است. متأسفانه برخی‌ها دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد و مدام به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند. امیدوارم دست از این کارها بردارند و بگذارند که استقلال کارش را بکند. این‌ها استقلالی نیستند و فکر می‌کنند با مصاحبه کردن مشکلات استقلال را حل می‌کنند اما قطعاً این‌گونه نیست.

* هفته‌ گذشته هم یک درگیری در تمرین تیمتان به وجود آمد؟

این مسائل در فوتبال طبیعی است اما مطمئن باشید این مسئله را پیگیری خواهیم کرد. گزارش آن را هم به مدیرعامل ارائه کرده‌ایم تا تصمیم نهایی را دراین‌باره بگیرد. هواداران هم مطمئن باشند تا زمانی که من هستم دیگر چنین اتفاقاتی در استقلال نخواهد افتاد.

* روزبه چشمی هم قراردادش را تمدید کرد؟

خوشحالیم که این بازیکن هم دوباره به تیمش بازگشت . چشمی متعلق به استقلال است و حضورش به تیم کمک خواهدکرد.

 اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار