مسعود اقبالی

کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال گفت: مدیران استقلال با آوردن استراماچونی می خواهند ضعف خود را پنهان کرده و پشت نام این مربی مخفی شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود اقبالی کارشناس فوتبال و مربی پیشین استقلال در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط استقلال و بحث ناراحتی استراماچونی از مدیریت ضعیف امیرحسین فتحی صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* استراماچونی دستیار ایرانی لازم دارد

مربی خارجی به تنهایی و بدون دستیار ایرانی نمی‌تواند در کوتاه مدت تاثیرگذار باشد و استقلال و استراماچونی هم از این قائده مستثنی نیستند.تا یک مربی خارجی که هیچ شناختی هم از فوتبال ایران ندارد بخواهد این فوتبال و چَم و خَم آن را بشناسد، فصل تمام شده است. مربیان خارجی آن هم در اولین سال حضورشان در فوتبال ایران حتما باید لااقل از یک دستیار ایرانی استفاده کنند.

* استراماچونی مشاوران خوبی ندارد

از رفتار استراماچونی مشخص است مشاوران خوبی کنار او نیستند و اطلاعات غلطی پیرامون فوتبال ایران و افراد حاضر در این فوتبال به او می‌دهند. این رویه باعث می‌شود تیم به هدفی که دارد نرسد.

* فتحی پشت استراماچونی مخفی  شده است

مدیران استقلال و پرسپولیس بر اساس شایستگی انتخاب نمی‌شوند. به همین خاطر آنها ناچارند برای پنهان شدن پشت نام مربیان بزرگ، به دنبال مربیان خارجی بروند که کمترین ارتباط و شناخت از فوتبال ایران را دارند. بدبینانه حرف من این است که در استقلال هم استراماچونی را آورده‌اند تا پشت نام او پنهان شوند.

* حفظ توپ بدون ایجاد موقعیت ارزشی ندارد

نقطه مثبت تیم استقلال در دو هفته اول این بود که در میانه زمین توپ خوب به گردش در می‌آمد و حفظ توپ خوب بود. اما بازیکنان در ارسال پاس‌های آخر و زدن ضربات نهایی مشکل داشتند. حفظ توپ بدون پاس و ضربه نهایی ارزش زیادی ندارد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

علی جباری: استقلال در دو هفته اول به حقش نرسید؛ نباید انتقادات را به استراماچونی منتقل کنیم!

شاهین بیانی: گناه بازیکنان را گردن داور نندازیم؛ برد دربی از نان شب واجب تر است

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار