ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

ترکیب استقلال تهران در دیدار هفته سوم لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل نفت مسجدسلیمان مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان از هفته سوم لیگ برتر فصل 1398/99 که از ساعت 19:45 امروز(یکشنبه 24 شهریور 98) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

 
سید حسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، شیخ دیاباته

شماتیک ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

به گزارش استقلال نیوز، بعد از باخت نا امید کننده مقابل ماشین سازی و تساوی تلخ برابر فولاد، استراماچونی و شاگردانش در مسجد سلیمان به دنبال اولین برد فصل و آمادگی برای حضوری قدرتمند در دربی هستند.

* استراماچونی هنوز در تقلا برای شناخت ترکیب اصلی خود است. استقلالی که نسبت به فصل قبل دگرگون و یا بهتر است بگوییم ترکیب خود را نابود شده می‌بیند، با سرمربی ایتالیایی به زمان نیاز دارد تا به روزهای آرمانی و اوج برسد.

سید حسین حسینی دروازبان امروز استقلال است. بدون شک حسینی در دروازه آبی‌پوشان بی‌رغیب خواهد بود و همواره فیکس. دانشگر و یزدانی برای اولین بار در لیگ امسال زوج مرکز خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند و میلیچ در چپ و غفوری در راست دیگر ارکان دفاعی شاگردان استراماچونی خواهند بود.

مصدومیت باقری، استراماچونی را مجبور به استفاده از رضاوند کرد تا استقلال با یک هافبک دفاعی به مصاف مسجد سلیمانی‌ها برود. فرشید اسماعیلی، شجاعیان و  قائدی دیگر هافبک های امروز استقلال هستند که شیخ دیاباته را به عنوان مهاجم نوک تغذیه خواهند کرد. 

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: حسین پورحمیدری، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، علی دشتی، محسن کریمی و سجاد آقایی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد؛ آزادی در انتظار بردی آبی با پذیرایی از مرد نکو!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی؛ رونمایی از آندره آ استراماچونی و آبی لاجوردی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار