حواشی پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

هواداران تیم استقلال با در دست داشتن بنری به رقیب سنتی خود و سرمربی سابق پرسپولیس کنایه زدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در ساعت 19:45 امروز یکشنبه(24 شهریور 98) از هفته سوم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

  

* هواداران استقلال به یاد دختر آبی بنرهایی به همراه خود به ورزشگاه بردند.

حواشی پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

* دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال از ساعت 19:45 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز می‌شود اما در فاصله 90 دقیقه تا آغاز بازی حدود 100 نفر از تماشاگران نفت در ورزشگاه حضور دارند. البته تا این لحظه تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه بیشتر از تماشاگران میزبان در ورزشگاه حضور دارند و حدود 250 نفر در استادیوم حضور دارند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت 18:15 وارد استادیوم شدند.

* در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال هواداران آبی پوش با در دست داشتن بنری که روی آن به قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا طی سال‌های گذشته اشاره شده به این تیم کنایه زدند. در این بنر عکسی از برانکو سرمربی سابق پرسپولیس هم منتشر شده است.

* هواداران نفت مسجد سلیمان که تا قبل از شروع بازی حضور کمرنگی در ورزشگاه داشتند در حال ورود به استادیوم هستند.

* تعدادی از هواداران برای حضور در ورزشگاه با مشکل بلیت و گیت‌ها مواجه هستند. در شرایطی که تعدادی از تماشاگران بلیت‌های این بازی را از سامانه مربوطه خریداری کرده اند اما هنگام مراجعه به گیت‌ها بلیت آنها توسط دستگاه‌ها شناسایی نشده و هیمن موضوع باعث دردسر برای تماشاگران شده است.

* در شرایطی که زمان زیادی تا شروع مسابقه دو تیم باقی نمانده است مسئولان از ورود جواد خلیفه سلطانی ناظر مسابقه جلوگیری کرده‌اند و وی برای ورود به داخل استادیوم دچار مشکل شده است.

* در شرایطی که جواد خلیفه سلطان ناظر بازی به سختی وارد ورزشگاه شد وی بعد از حضورش در استادویم به دبیر هیات فوتبال مسجد سلیمان(قاسمی) اجازه نداد وی با خودروی شخصی خود وارد ورزشگاه شود. بعد از این اتفاق مسئول هیات فوتبال درهای اتاق ناظران داوری را بست و اعلام کرد که تابلوی تعویض و وسایل تیم داوری هم در این اتاق است و او هم با بستن در این اتاق‌ها محل را ترک کرد! نکته عجیب این است که وی اعلام کرد با این شرایط شاید بازی برگزار نشود!

* اتفاق عجیب دیگر هم قبل از شروع بازی رخ داد، در شرایطی که بازیکنان استقلال قصد داشتند با پیراهنی که روی آن نام دختر آبی حک شده وارد زمین شوند ناظر بازی این اجازه را به استقلالی ها نداد و اعلام کرد باید روی این لباس‌ها کاور بپوشند چون این کار خلاف قوانین بین المللی است.

* دیدار دو تیم در ساعت 19:45 آغاز شد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار