حواشی دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل آسیا دیدگی در اواخر نیمه اول جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در ساعت 19:45 امروز یکشنبه(24 شهریور 98) از هفته سوم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که در ادامه حواشی بازی این دو تیم را می خوانید:

 

* دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال در شرایطی آغاز شد که در همان ابتدای مسابقه جواد خلیفه سلطان به عوامل کنار زمین اعتراض کرد و مانع از فعالیت یکی از دوربین‌های تلویزیونی شد. وی اعتقاد داشت جایگاه این دوربین تلویزیونی مناسب نیست و باید جمع شود.

* آندره‌آ استراماچونی در دقیقه 16 بازی و بعد از خطای بازیکن نفت روی فرشید اسماعیلی به داور اعتراض کرد.

* بعد از اینکه محمدرضا اکبریان در دقیقه 28 مسابقه صحنه‌ای را به سود نفت خطا نگرفت هواداران این تیم به شدت علیه داور موضع‌گیری کرده و شعار می‌دادند وای به حال داور اگر نفت ببازد.

* در دقیقه 30 بازی شیخ دیاباته دچار آسیب‌دیدگی شد که داور بازی را متوقف کرد اما در این لحظه مهدی تارتار شدیداً به زمین خوردن مهاجم استقلال معترض شد و با صدای بلند فریاد می‌زد دیاباته عمداً خودش را به زمین می‌اندازد. وی در دقیقه 24 درون محوطه جریمه حریف به زمین خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و تارتار به همین دلیل به حرکات مهاجم استقلال معترض بود.

* در دقیقه 35 بازی دیاباته به دلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد و جای خود را به تبریزی داد.

* دیدار تیم‌های نفت  مسجدسلیمان واستقلال در نیمه اول  با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان استراماچونی به پایان رسید. 

* در بین دو نیمه از پیشکسوتان فوتبال خوزستان و شهر مسجدسلیمان تقدیر به عمل ‌آمد. فرزندمرحوم رامین روشن پور،حسین باهو،حسینعلی پاپی،هراب بهادری،نورعلی امیربختیار،مهران نصیریان دوست، محموداحمدی و حبیب اورک نفراتی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

* شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال که به دلیل مصدومیت مجبور به ترک بازی شد برای عکس‌برداری از قفسه سینه‌اش راهی بیمارستان شد.  این بازیکن جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

* عباس عسگری هافبک تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه 52 بازی آ‌سیب دید و او از کادر فنی تیمش با حرکات دست خواست که تعویض شود. بازیکن نفت بعد از مصدومیت به شدت ناراحت بود و اعتقاد داشت رباط پایش دچار آسیب دیدگی جدی شده است.

* هواداران تیم نفت مسجد سلیمان پس از گل تساوی تیم محبوبشان مقابل استقلال تهران، به علت اینکه تورهای نصب شده مانع دید خوب و مناسبشان می‌شد، آن‌ها را از جای خود کندند.

* بعد از پایان دیدار تیم‌های نفت و استقلال که منجر به توقف آبی پوشان در سومین مسابقه پی در پی شد هواداران حاضر در ورزشگاه علیه بازیکنان استقلال شعار دادند.

* این تعداد از تماشاگران که عصبانی به نظر می‌رسیدند با شعار بازیکن بی غیرت نمی‌خواهیم نسبت به بازیکنان استقلال واکنش نشان دادند.

* تیم فوتبال استقلال با 2 امتیاز از سه بازی تا پایان مسابقات امروز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

* یک هوادار نفت مسجد سلیمان از جواد زرینچه خواست تا فرزندش را به داخل رختکن استقلال ببرد تا با بازیکنان عکس بگیرد اما بعد از این اتفاق به یکباره فرزند این هوادار مسجدسلیمانی توسط استقلالی‌ها به بیرون فرا خوانده شد. این موضوع باعث ناراحتی شدید پدر این هوادار خردسال شد و او هم با ناراحتی پشت در رختکن استقلال فریاد می‌زد و خواستار عذرخواهی استقلالی‌ها از فرزند وی شد. در ادامه مدد جباری مسئول تدارکات استقلال به بیرون از رختکن آمد و با این هوادار جر و بحث کرد که البته با وساطت اطرافیان این موضوع ختم به خیر شد.

* بعد از پایان دیدار تیم‌های نفت و استقلال شاهد اوج بی نظمی در محوطه میکسدزون و رختکن تیم فوتبال استقلال بودیم. در ابتدا بین یک هوادار نفت و عوامل تیم استقلال درگیری به وجود آمد و بازیکنان استقلال هم با سختی از محل مصاحبه عبور کردند. در پایان هم مسئولان استقلال استراماچونی را از مقابل افراد متفرقه‌ای که معلوم نبود چگونه به محل رختکن استقلال راه پیدا کرده بودند فراری دادند!

* استقلال هنوز نتوانسته بردی در لیگ نوزدهم را بدست آورد و همین موضوع باعث شده تا هواداران حاضر در ورزشگاه شهید محمدی ناراحت و غمگین باشند.

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

حواشی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار