اسماعیل خلیل زاده

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من و سه عضو دیگر هیات مدیره از استراماچونی حمایت خواهیم کرد.

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه صبح بخیر ایران شبکه اول، در خصوص آخرین شرایط استقلال قبل از دربی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* شرایط استقلال قبل ار دربی؟

به لطف خدا شرایط خوب است و تیم از حالت بحران خارج شده است. ما جلسات متعددی با مدیرعامل باشگاه گذاشتیم و تیم با آمادگی کامل برای بازی آماده خواهد شد.

* پرداختی به بازیکنان؟

از 6.5 میلیارد تومان ممکنی که باید پرداخت می‌کردیم، 5 میلیارد تومان طی روزهای گذشته به بازیکنان استقلال پرداخت شده است. کار خیلی سختی را انجام دادیم، 9 بازیکن و یک مدیرعامل سابق شکایت کرده بودند و باید رضایت آنها را می‌گرفتیم. همه اعضای هیات مدیره بعضا تا 12 شب جلسه می‌گذاشتیم و تا آنجایی که توانستیم مطالبات این نفرات را چه به صورت نقد و چه با چک پرداخت کردیم. ما مدارک را ارسال کردیم و قرار است فدراسیون مدارک را به فیفا ارسال کند. مشکل حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را حل کردیم و پرداختی به این 9 نفر به خاطر همین بود. اگر ما طلب آنها را نمی‌دادیم دچار مشکل می‌شدیم. ما حدود 5 میلیارد تومان به این 9 نفر پرداخت کردیم که رقم سنگینی بود. برخی تخفیف دادند و برخی هم اصلا تخفیف ندادند و کل پولشان را گرفتند.برخی از این دوستان حتی هزار تومان آخر را هم گرفتند و حتی 5 میلیون هم تخفیف ندادند و در نهایت چک‌های خود را هم گرفتند و رضایت دادند.

* شایعاتی که پیرامون تغییرات در کادر فنی استقلال بعد از دربی مطرح شده است؟

استراماچونی مربی بزرگی است که در یک باشگاه بزرگ اروپایی مربیگری کرده است، آوردن او به ایران کار سختی بود و او تیم را به سمت جلو پیش برده است. او 2 سال با استقلال قرارداد دارد. دربی هم یک بازی است که حساسیت خود را دارد ولی این مربی فقط 3 بازی در ایران حضور داشته و ما باید از او حمایت کنیم. هم من و هم سه عضو دیگر هیات مدیره از استراماچونی حمایت خواهیم کرد.

* هر نتیجه ای در دربی به دست بیاید او مربی استقلال خواهد بود یا خیر؟

نه این مربی تغییر نخواهد کرد.

* آیا استراماچونی همچنان تمایل ندارد از دستیار ایرانی استفاده کند؟

این نظر سرمربی است. او می‌گوید مربی ایرانی نمی‌خواهم ولی اگر از ما درخواستی کند حتما مدیرعامل اسامی مربیان ایرانی مختلف را در اختیار او قرار می‌دهد.

* شایعاتی پیرامون تغییر فتحی به وجود آمده بود و حتی یک مدیرعامل از خودش برای حضور در این باشگاه دعوت کرده بود؟

باز هم می‌گویم فتحی مدیرعامل باشگاه است و هیات مدیره از او حمایت می‌کند چون او زحمت می‌کشد. باشگاه باشگاه بزرگی است و برخی دوست دارند باشگاه را به حاشیه ببرند و به این کار علاقه دارند. در این مدت افرادی دیدیم که سنگ استقلال را به سینه می‌زند اما خلاف واقع این کار را می‌کردند و .این کار اصلا قشنگ نیست و صداقت بهترین راه است. از نظر من فتحی مدیرعامل باشگاه خواهد ماند.

* مذاکرات با حامی مالی باشگاه و مشکلاتی که وجود داشت؟

ما با ایرانسل مشکلاتی داشتیم ولی آنها لطف کرده و تیم فنی ما را در شرکت مستقر کردند. آخرین جلسه ما هم دیروز بود و تفاهم جالبی کردیم و قرار شد باشگاه استقلال همکاری اش را با این اپراتور ادامه بدهد.

* تماشاگران دربی 50-50 شده اند؟

قرار شده دربی برگشت هم در وسط هفته انجام شود و این موضوع به تصویب رسید. تماشاگران بازی برگشت هم 50-50 شده‌اند.

* مشکلات باشگاه استقلال؟

کشور روزهای سختی را از نظر اقتصادی پشت سر می‌گذارد و باشگاه استقلال هم از نظر مالی غنی نیست. هیات مدیره در حال حاضر در حال تقبل بدهی‌های قبلی باشگاه است.تا امروز هم این بدهی‌ها را پرداخت کردیم. جلسات هم زیاد برگزار کردیم، نه جلساتی برای خوردن بلکه جلساتی که منجر به درآمدزایی شود.

* ایا می‌شود استقلال و پرسپولیس را خصوصی کرد؟

به هر حال قانون و اصل 44 باید اجرا شود. این باشگاه ها باید به مردم واگذار شوند.با توجه به اینکه در بخش تعاون مشغول هستم در آنجا برای پیشکسوتان استقلال شرکت تعاونی تاسیس شده که استقلال را بخرند. در هر صورت قانون باید اجرا شود. اگر مقداری تلاش شود واگذاری این 2 باشگاه کاری ندارد. الان 2 باشگاه نمی‌توانند هیچ پولی از وزارت ورزش بگیرند. حداقل در مورد استقلال این را مطمئن هستم. اگر باشگاه به مردم برسد حداقل می‌تواند هزینه‌های خودش را در بیاورد.

* آیا این تیم بازیکن خارجی جذب نمی‌کند؟

من بارها گفته ام اگر استراماچونی بازیکنی بخواهد ما قطعا آن را جذب می‌کنیم ولی تا این لحظه او بازیکن دیگری از ما نخواسته است.

* استراماچونی چرا دلخور است؟

آن دلخوری مربوط به چیزهای دیگری بود که خوشبختانه رفع شد.خیلی‌ها هم به آن مسائل دامن زدند و شروع کردند به اختلاف ایجاد کردن ولی با درایت مدیران باشگاه این مشکلات حل شد.

* صحبت پایانی؟

از همه هواداران می‌خواهم روز یکشنبه به استادیوم بیایند و تیم محبوب خود را تشویق کنند. امیدوارم این بازی دلنشین و توام با نتیجه خوب برای استقلال باشد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

اسماعیل خلیل زاده: لیست پرداخت بدهی ها به فدراسیون ارسال شد؛ تسویه با طلبکاران حاصل تلاش هیات مدیره بود!

اسماعیل خلیل زاده: چهارشنبه آخرین فرصت اخذ مجوز حرفه ای است؛ به زودی حق‌الزحمه بازیکنان را پرداخت می کنیم

اسماعیل خلیل زاده: استراماچونی مصاحبه ای انجام نداده است؛ فتحی در استقلال می ماند!

شاهکار مدیران استقلال تمامی ندارد؛ آندره‌آ استراماچونی از ضعف مدیریت فتحی پرده برداشت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار