استراماچونی

اندره آ استراماچونی در شفاف سازی تازه خود گفت: من و همکارانم پس از بازی مقابل فولاد به دنبال سفر به ایتالیا بودیم که در فرودگاه مانع سفر ما شدند!

 

به گزارش استقلال نیوز؛ پس از تساوی تلخ آبی پوشان مقابل فولاد خوزستان خبری در صفحات مجازی منتشر شد مبنی بر ممانعت از سفر سرمربی تیم استقلال به ایتالیا توسط عوامل فرودگاه امام خمینی به دلیل مشکلات خروج از کشور که این اتفاق باعث ناراحتی شدید سرمربی استقلال شده است.

پس از آن باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای این خبر را اساسا کذب و انتشار دهنده ها را دشمنان قسم خورده این باشگاه معرفی کرد.

اما امروز خبرگزاری آنسا ایتالیا با انتشار مصاحبه سرمربی استقلال به ضعف مدیریت امیرحسین فتحی و دیگران مدیران این باشگاه اشاره کرد.

استراماچونی

استراماچونی در این مصاحبه اعلام کرد:

باشگاه استقلال کاملا از سفر من خبر داشته است حتی برای من وسیله هم گرفته شد تا به فرودگاه بروم اما متاسفانه به علت مسائل اداری نتوانستم کشور را ترک کنم.

در پایان بازی مقابل فولاد، با توجه به وقفه ای کوتاه در مسابقات به همراه دستیارم سباستین لتو به فرودگاه رفتم زیرا می خواستم پس از دو ماه کار شدید و بی وقفه چند مدتی را در کنار خانواده‌ام در ایتالیا باشم اما مشکلات اداری که توسط باشگاه بایستی رفع می شد رسیدگی نشده بود و ما از این سفر بازماندیم.

با این حال امیدوارم که باشگاه استقلال اقدامات لازم را انجام دهد تا این موضوع را حل کند و دیگر این شرایط ناخوشایند تکرار نشود.

به گزارش استقلال نیوز؛ مشخص نیست چرا باشگاه بزرگ استقلال اینگونه خبری را تکذیب می کند و سرمربی آن تکذیبیه باشگاه را رد تا به نوعی آبروی باشگاه استقلال در  سطح بین المللی به بازی گرفته شود!

 

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: روز یکشنبه جلسه ای با سرمربی برگزار خواهم کرد؛ امیدوارم خروجی اش پایان شایعه سازی ها باشد!

دیدگاه‌ها  
احسان تاجی
0 #1 احسان تاجی 1398-06-11 00:27
لعنت بر مافیای لنگ
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار