جواد زرینچه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی تیم ما در دقیقه 90 گل می زدند و یکی دو دقیقه بعد در آن شرایط گل می خورد اسمش چیزی جز بدشانسی نیست.

        

 به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با خبرنگار فارس، در خصوص تساوی دقایق آخر استقلال مقابل ذوب آهن، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* تساوی استقلال مقابل ذوب آهن؟

به هر حال وقتی این اتفاق می افتد نشانه بدشانسی است و من واقعا چیز دیگری نمی توانم بگیوم. بعد از دربی در مورد تمامی اتفاقات صحبت کردم و حالا هم چیزی نمی توانم در مورد بازی دیروز بگویم.

* استقلالی ها معتقدند گل دوم ذوب آهن در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است؟

در پاس اولی که آنها می دهند ظاهرا میلیچ آفساید را پر کرده بود ولی در پاس دوم زننده گل آنها ظاهرا در موقعیت آفساید بوده است. به هر حال وقتی تیم ما در دقیقه 90 گل می زدند و یکی دو دقیقه بعد در آن شرایط گل می خورد اسمش چیزی جز بدشانسی نیست.

* در صفحات مجازی علیه شما موضع گرفته شده چون به هنگام تعویض قائدی و اعتراض استراماچونی وی روی نیمکت نشسته بودید؟

اولا که من همه کارهای مربوط به تعویض را انجام داده بودم، دوم اینکه وقتی سرمربی کنار خط است شخص دیگری نمی تواند لب خط برود و سوم اینکه مراحل تعویض به شکلی است که داور چهارم باید بعد از گرفتن برگه بازیکن و تابلو را کنار خط ببرد و تعویض را انجام بدهد. هنگامی که کریمی مصدوم شد داور چهارم کنار خط بالای سر بازیکن مصدوم ما بود و به همین دلیل سرمربی تیم ما اعتراض داشت که چرا مجوز تعویض صادر نمی شود. من هم برگه را به داور چهارم داده بودم ولی چون او بالای سر کریمی بود اعتراض سرمربی تیم ما را نمی دید. یک بار هم قبلا به شما گفتم اینها چیزی جز ایجاد حاشیه برای استقلال نیست.استراماچونی هم نه با من تعارف دارد و نه شوخی. اگر او ببیند کسی کارش را انجام نمی دهد به رویش می آورد. من هم وظیفه ام را در صحنه تعویض انجام دادم و حرف دیگری نزنم بهتر است.

* زکی پور حق شرکت در تمرینات را ندارد و آیا شما اعتراضی به کادر فنی داشته است؟

زکی پور از تیم ما اخراج نشده و ساعت 3 امروز هم جلسه ای با کادر فنی و مسئولان باشگاه دارد.حقیقتا من در تمرین بی انضباطی از این بازیکن ندیدم ولی قرار است وی به همراه آقایی در نشست با کادر فنی و مسئولان باشگاه شرکت کند.

 اخبار باشگاه استقلال

      


 مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ استقلال زخم خورده از وزارت، اسیر طلسم مثبت 90 و ناداوری مقابل ذوب آهن!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار