علیرضا اکبرپور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی بازیکنان نمی توانند دقایق آخر بازی تمرکز لازم را داشته باشند باید فکری برای این تیم شود تا بتواند به جمع مدعیان بازگردد

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفتوگو با میزان، در خصوص شرایط استقلال پس از تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

نسبت به بازی‌های گذشته شرایط استقلال بهتر شده است

بازیکنان استقلال نسبت به بازی‌های گذشته شرایط بهتری داشتند و بر عکس دیدارهای قبلی که هافبک‌ها خوب اضافه نمی‌شدند اما در این دیدار مشارکت خوبی را از آنها دیدیم. همین امر کمک کرد تا آبی‎پوشان موقعیت‌های فراوانی را روی دروازه حریف ایجاد کنند. تیمی که دنبال گل‌های زیاد است باید خط هافبک فعالی داشته باشد.

* به نظرم وریا غفوری باید تعویض می شد

بازیکنان خط دفاعی استقلال مثل چند دیدار قبلی مرتکب اشتباهات بچه‌گانه‌ای شدند. واقعا عجیب است؛ چطور می‌شود استقلال در دقایق پایانی خیلی راحت گل دریافت می‌کند؟ دیداری که به راحتی می‏‎توانست با برد استقلال همراه شود، به خاطر همین اشتباهات با تساوی عوض شد. باید کادرفنی تمرینات بهتری را برای بازیکنان فاز دفاعی در نظر بگیرد تا در بازی‌های آینده شرایط بهتری را پیدا کنند. همچنین معتقدم استراماچونی باید وریا غفوری که در زمین بی تفاوت بازی می‌کرد را از زمین بیرون می‌کشید و بازیکن دیگری را جایگزین او می‌کرد.

* اعتراضات استراماچونی کاملا به حق بود

با توجه به فشاری که روی استراماچونی است طبیعی خواهد بود که با استرس بازی را دنبال کند. هنگامی که داور، خطای واضح روی بازیکن استقلال را نمی‌بیند، به طور حتم شرایط برای سرمربی تیم خوب پیش نمی‎رود. امیدوارم با توجه به تجربه‌ای که استراماچونی دارد، شرایط بهتری را برای استقلال ایجاد کند.

هنور برای جبران نتایج اول فصل دیر نشده است

با وجودی که استقلال سه امتیاز دارد اما هنوز دیر نشده و می‌تواند خودش را جمع و جور کند تا دوباره به جمع مدعیان برگردد. بازیکنان استقلال هنگامی که یک گل جلو می‌افتند نباید بازی را تمام شده قلمداد کنند. آنها باید تا پیش از سوت پایان به تلاش خود برای رسیدن به گل‌های بیشتر ادامه دهند.

* ذوب آهن مقابل استقلال تیم خوبی نشان داد

ذوب‌آهن تیم خوبی است و اتفاقا مقابل استقلال هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. ذوب‌آهن تیم پر مهره‌ای است و در ادامه لیگ با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، می‎تواند نتایج بهتری بگیرد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ استقلال زخم خورده از وزارت، اسیر طلسم مثبت 90 و ناداوری مقابل ذوب آهن!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار