محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من بارها گفته ام خیلی از بازیکن های که به استقلال آمده اند در حد و اندازه نام این تیم نیستند و مشخص نیست از چه کانالی به این تیم اضافه شده اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص تساوی استقلال مقابل ذوب آهن و شرایط این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* خط دفاعی استقلال مشکل دارد

تیم فوتبال استقلال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و شرایط این تیم در جدول رده بندی گویای این مطلب است. آبی‌ها به خصوص در خط دفاعی مشکلاتی دارند که حاصل آن تعداد نسبتا زیاد گل‌های خورده آنها در پنج هفته ابتدایی مسابقات است.

* بهترین کمک به استقلال بیان واقعیت ها است 

همیشه سعی کردم به عنوان یک پیشکسوت از تیمم دفاع کنم و همواره حامی آن باشم. اما الان شرایط طوری هست که بهترین دفاع از این تیم، بیان واقعیت‌ها و مشکلاتی است که تیم را به اینجا رسانده.

استراماچونی مربی توانمندی است

پر واضح است این مربی ایتالیایی مردی توانمند است که اگر ابزار کارش فراهم باشد می‌تواند مفید باشد. اما مشکلات و کمبودهای موجود دست و پای او را هم بسته است.

جنس تیم در خط دفاعی جور نیست

اصلی ترین مشکل این تیم خط دفاعی است. جنس تیم در خط دفاعی جور نیست و بازیکنان در قلب خط دفاع از یک جنس هستند. بعضی از بازیکنان هم که اصلا در اندازه استقلال نیستند و باید کنکاش کرد آنها پیشنهاد و انتخاب چه فردی بوده‌اند و از کدام کانالی به این تیم رسیده‌اند.هنوز هفته زیادی از فصل را پشت سر نگذاشتیم باید مسئولان تیم فکری کرده و این ضعف را برطرف نمایند. همه می‌گویند تیم مهاجم می‌خواهد اما من می‌گویم واجب تر از مهاجم، یک مدافع میانی پوششی است.

جام حذفی جایی برای جبران ندارد

امیدوارم اولین پیروزی فصل را در مسابقه جام حذفی به دست بیاوریم چون خدای ناکرده در صورت شکست، در این جام دیگر مجالی برای جبران نیست و حذف از جام حذفی مشکلات این تیم را دو چندان می‌کند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

محمد نوری: خط دفاعی استقلال مشکل ساز می شود؛ علی کریمی با روزهای اوج فاصله زیاد دارد

محمد نوری: استقلال جای ناز کردن بازیکن نیست؛ کریمی حتما حسرت این روزها را خواهد خورد!

محمد نوری: نام پادوانی تا ابد در تاریخ استقلال ثبت شد؛ تاخیر لیگ به سود استقلال است!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار