محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه بعضی از بازیکنان نمی‌دانند تیمی که در آن بازی کردند نامش استقلال است و دارای چه جایگاهی در ایران و آسیا می‌باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص تمدید قرارداد علی کریمی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

فصل گذشته هواداران، پیشکسوتان و سایر ارکان باشگاه پای کریمی ایستادند

علی کریمی فصل گذشته در حالی به استقلال پیوست که از مصدومیت کمر رنج می‌برد و نیم فصل اول هم نتوانست انتظارات را برآورده نماید. آن زمان هواداران، پیشکسوتان و سایر ارکان باشگاه پای او ایستادند تا به روزهای اوج و شرایط آرمانی‌اش باز گردد و حالا نوبت کریمی است که جبران کند.

* علی کریمی فصل گذشته به خاطر درخشش و دیده شدن در استقلال به پیراهن تیم ملی رسید

اما متاسفانه انگار کریمی از جایگاه تیمی که در آن بازی می‌کند اطلاعی ندارد. اگر علی کریمی فصل گذشته به پیراهن تیم ملی رسید، به خاطر درخشش و دیده شدن در استقلال بود و اگر در این تیم دیده شد، به خاطر حمایت هواداران بود.

کریمی حسرت این روزهای از دست رفته را خواهد خورد

کریمی با سیاستی که در پیش گرفت همه دوران بدنسازی را از دست داد و با این وضعیت او هفته‌های ابتدایی از شرایط آرمانی دور خواهد بود و شرایط خوبی نخواهد داشت. هیچ بعید نیست خیلی سریع یک بازیکن جوان و کم نام و نشان بیاید و جای او را بگیرد و آن زمان کریمی حسرت این روزهای از دست رفته را خواهد خورد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار