ترکیب استقلال مقابل گل ریحان

ترکیب استقلال تهران در دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1398/99 مقابل گل ریحان البرز مشخص شد.

           

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل گل ریحان البرز از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1398/99 که از ساعت 18:15 امروز(دوشنبه 8 مهر 98) در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، علی دشتی، مرتضی تبریزی

شماتیک ترکیب استقلال

به گزارش استقلال نیوز، استقلال با استراماچونی در این فصل هنوز موفق نشده در یک دیدار رسمی به پیروزی برسد. دیدار مقابل گل ریحان آن هم در جام حذفی و در خانه حریف دیداری بسیار سخت و دشوار خواهد بود اما استراما می داند پیروزی در این دیدار می تواند آغازی باشد بر بردهای تیمش و شروعی برای اوج گرفتن در لیگ برتر با شکستن طلسم نبردن.

* استراماچونی برای این دیدار هم همان ترکیب دو دیدار اخیر را در نظر گرفته است، یعنی بازی با 3 مدافع میانی. روزبه چشمی در مرکز خط دفاعی، عارف غلامی و محمد دانشگر 3 مدافع استقلال در این دیدار خواهند بود. زکی پور بعد سه هفته نیمکت نشینی و با توجه به عملکرد ضعیف میلیچ به ترکیب برگشته است و وینگر چپ خواهد بود. به احتمال زیاد و با توجه به غیبت وریا در این دیدار علی دشتی وینگر راست بازی خواهد کرد.

در میانه میدان علی کریمی هافبک دفاعی خواهد بود و جلوتر از او فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی به عنوان هافبک های هجومی پشت سر تک مهاجم امروز استقلال بازی خواهند کرد.

با توجه به مصدومیت دیاباته و محسن کریمی و عدم جذب مهاجم جدید توسط هیات مدیره و مدیرعامل ناکارآمد استقلال، مرتضی تبریزی ناآماده از لحاظ فنی و روحی تنها گزینه برای خط حمله است که استراماچونی به ناچار مجبور به استفاده از او شده است. البته این احتمال وجود دارد که فرشید اسماعیلی یا مهدی قائدی به عنوان مهاجم هدف به کار گرفته شوند و تبریزی در نقش هافبک چپ بازی کند اما هر چه باشد عدم وجود بازیکنان موثر در نیمکت ذخیره های استقلال کاملا مشهود است و این تیم به عملا تیمی بی مهر بدل شده است.

** امروز روی نیمکت ذخیره های استقلال حسین پورحمیدی، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، رضا آذری، شاهین طاهرخانی، سجاد آقایی، مسعود ریگی و هرویه میلیچ نشسته اند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار