حواشی دیدار گل ریحان و استقلال

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان پیش از آغاز دیدار تیمش با استقلال با دسته گل به سمت استراماچونی رفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های گل ریحان البرز و استقلال تهران در ساعت 18:15 امروز دوشنبه(8 مهر 98) از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1398/99 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهند شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

  

* حدود 6 هزار تماشاگر در استادیوم حضور دارند. بیشتر تماشاگران متعلق به تیم استقلال هستند و از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند.

* بیش از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم با اهدا شاخه گل‌هایی به جانبازان جنگ تحمیلی خوشامد گفتند.

* کیانوش رحمتی بازیکن سابق استقلال که دستیار محمد نصرتی  است با دسته گل به سمت نیمکت آبی‌پوشان رفت.

* جایگاه ویژه عجیب ورزشگاه انقلاب کرج پر از افراد متفرقه است که هر لحظه از جای خود بلند شده و برای گرفتن عکس و فیلم از مسابقه به سکوهای کنار زمین می‌روند.

* سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ در استادیوم حضور دارد.

* هنگامی که مسابقه آغاز شد سلیمانی ناظر این بازی به محل استقرار دوربین‌های صدا و سیما ایراد گرفت و از آنها خواست جای خود را تغییر بدهند.

* تیم فوتبال گل‌ریحان امروز در شرایطی به مصاف استقلال رفت که محمد نصرتی در مقابل استقلال از سیدمحسن حسینی کاپیتان تیمش به عنوان مهاجم نوک استفاده کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که حسینی سال‌ها در تیم گسترش فولاد تبریز و تیم‌هایی که بازی می‌کرده مدافع آخر بوده است. البته طی سال‌های گذشته معمولاً امیر قلعه‌نویی در استقلال از حنیف عمران‌زاده برای دقایقی به عنوان مهاجم نوک استفاده می‌کرد که مورد انتقاد کارشناسان بود و حالا امروز نصرتی همان شیوه قلعه‌نویی را به اجرا درآورده است. جالب اینجا است که سرمربی گل‌ریحان در نشست خبری روز گذشته‌اش اشاره کرد که سیستم 2-5-3 استراماچونی شبیه به همان سیستمی است که قلعه‌نویی سال‌ها پیش از آن استفاده می‌کرد.

* تماشاگرانی که در کنار جایگاه VIP نشسته‌اند برای حضور در جایگاه ویژه کار خطرناکی انجام داده و از کنار نرده‌ها خود را به جایگاه ویژه می‌رسانند که این اقدام باعث تعجب VIPنشینان شده است.

* در بین دو نیمه مسئولان برگزاری برای تماشاگران مداحی‌هایی مربوط به ایام شهادت حضرت رقیه پخش کردند.

* بازیکنان تیم گل‌ریحان چند دقیقه زودتر از استقلالی‌ها وارد زمین شده و برای نیمه دوم آماده شدند.

* سباستین لئتو مربی استقلال در اواخر نیمه اول به کمک داور اعتراض کرد که همین موضوع باعث شد تا داور مسابقه به وی تذکر جدی بدهد.

حواشی دیدار گل ریحان و استقلال

حواشی دیدار گل ریحان و استقلال

* در اوایل نیمه دوم  بازی استقلال و گل ریحان البرز برق ورزشگاه انقلاب کرج قطع شد و همین مساله باعث شد که ورزشگاه در خاموشی مطلق فرور برود و بازی دو تیم متوقف شود.

* دیدار دوتیم تا دقیقه  50 با نتیجه مساوی یک بر یک در جریان است. استراماچونی ایتالیایی این پرده از فوتبال ایران را هم مشاهده کرد! او از این اتفاق تعجب زده شده بود و حتی برای دقایقی ترسیده بود.

* در ابتدای نیمه دوم دیدار تیم‌های استقلال و گل ریحان البرز برق ورزشگاه به صورت کامل قطع شد و سروصدای عجیبی توسط تماشاگران ایجاد شد. بعد از این اتفاق بازیکنان سرگردان در میانه زمین باقی مانده و منتظر روشن شدن پروژکتورها شدند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه تعدادی از عوامل برگزاری بازی و همچنین توپ‌ جمع‌کن‌ها و افراد متفرقه مشغول گرفتن عکس سلفی در تاریکی با بازیکنان شد.

* در ادامه تعدادی از تماشاگران از روی سکوها به داخل زمین آمدند و آنها نیز در کنار بازیکنان مشغول گرفتن عکس است. این در حالی است که استراماچونی از اتفاق رخ داده بسیار متعجب شد و در حالی که کلافه بود کنار یک صندلی مجاور نیمکت استقلال نشست. با تکان‌های سر اظهار تعجب می‌کرد و از طرفی مسئولین برگزاری بازی نیز گفت‌وگویی را با کاپیتان‌های دو تیم انجام دادند. با گذشت 15 دقیقه از قطع برق ورزشگاه هیچ چراغی در استادیوم روشن نیست و مسئولان برگزاری بازی هم از آمبولانس‌های کنار زمین خواستند تا چراغ‌ها را روشن کرده و با این شکل نور در زمین ایجاد کنند تا حداقل افراد متفرقه نتوانند وارد زمین شوند.این احتمال وجود دارد که مسابقه دو تیم لغو و به زمان دیگری موکول شود زیرا بدن بازیکنان هر دو تیم سرد شده است.

* با اعلام سعید فتاحی، مسوول کمیته مسابقات بازیکنان دو تیم گل‌ریحان و استقلال، سی دقیقه بعد از رفتن برق در زمین مسابقه حاضر خواهند بود و سپس سی دقیقه در رختکن منتظر برگزاری بازی می‌شوند. در صورتی که پس از زمان مشخص، برق ورزشگاه وصل نشود، بازیکنان ورزشگاه را ترک می‌کنند و مسئولان برگزاری بازی، مراتب را صورت جلسه خواهند کرد تا تصمیمات بعدی جهت ادامه بازی یا برگزاری مجدد بازی اتخاذ شود.

* 70 درصد تماشاگران بازی استقلال تهران و گل ریحان حدود 20 دقیقه بعد از قطع برق ورزشگاه انقلاب کرج از ورزشگاه در حال خروج از ورزشگاه بودند اما برق وصل شد و تماشاگران دوباره به ورزشگاه بازگشتند.این در حالی است که هنوز بازیکنان و مربیان دو تیم درورزشگاه حضور دارند و منتظر وصل برق ورزشگاه و انجام بازی هستند.

* دیدار دو تیم تا دقیقه 51 در جریان بود که برق ورزشگاه رفت و لی اکنون دوباره برق ورزشگاه وصل شده است و به زودی بازی از سر گرفته می شود.

* در شرایطی که چند دقیقه‌ای از آغاز مسابقه بعد از قطع برق نگذشته بود داور به سود آبی‌پوشان اعلام پنالتی کرد و بازیکنان تیم استقلال در اقدامی عجیب بعد از اعلام پنالتی به سود این تیم در گوشه‌ای از زمین جمع شده و برای زدن ضربه پنالتی با یکدیگر صحبت کردند. در شرایطی که تبریزی توپ را برداشت تا به سمت دروازه بزنند علی کریمی و داریوش شجاعیان به همراه روزبه چشمی با وی صحبت کردند اما ضربه تبریزی خراب شد تا طلسم پنالتی‌های استقلال همچنان نشکند. استقلالی‌ها از سال گذشته و در جریان دربی که اسماعیلی ضربه پنالتی را خراب کرد در زدن ضربات پنالتی دچار مشکل شده و در ادامه ووریا غفوری یک پنالتی را خراب کرد. طلسم پنالتی‌ها به این فصل هم کشیده شد و بعد از اینکه علی کریمی در دربی پنالتی را خراب کرد حالا مرتضی تبریزی ضربه پنالتی را به دستان دروازه‌بان گل ریحان کوبید.

* بعد از مهار پنالتی توسط گلر گل ریحان، محمد نصرتی شادی عجیبی انجام داد و مثل زمان بازیگری‌اش بالا و پایین می‌پرید و خوشحالی می‌کرد.

* هواداران تیم استقلال بعد از خراب شدن پنالتی علیه مرتضی تبریزی شعار داده و خواهان جدایی وی از استقلال شدند. در ادامه گروهی دیگر از طرفداران استقلال با حرکات دست از بقیه خواستند تا علیه مهاجم تیم‌شان شعار ندهند.

* هواداران تیم استقلال در حاشیه بازی باز هم علیه سعید فتاحی شعار دادند.

* در اواسط نیمه دوم و در شرایطی که عمر دانسی به کنار خط رفته بود تا نکاتی را به استراماچونی منتقل کند به یکباره وی با کیانوش رحمتی جر و بحث کرد که با وساطت داور چهارم این موضوع ختم به خیر شد. در ادامه رحمتی خطاب به مربی استقلال اعلام کرد که وی با دستیار استراماچونی صحبت نمی‌کرده است.

* علی دشتی که در دیدار امروز به عنوان مدافع راست بازی می‌کرد دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون رفت.

*‌ هنگامی که مرتضی تبریزی جای خود را به سجاد آقایی داد هواداران استقلال باز هم به تبریزی اعتراض کردند.

*‌ محمد نصرتی در یک صحنه هنگامی که مدافع تیمش دچار اشتباه شد بر سر این بازیکن فریاد کشید.

* دیدار دو تیم با نتیجه یک بر یک در جریان است و البته هواداران تیم استقلال نسبت به عملکرد تیم‌شان اعتراض دارند.

* بعد از اینکه تیم فوتبال استقلال موفق شد گل دوم را توسط سجاد آقایی به ثمر برساند محمد نصرتی دوان دوان به داخل زمین رفت و به شدت به کمک داور اعتراض کرد. وی اعتقاد داشت گل دوم استقلال آفساید بود. در ادامه کیانوش رحمتی به سمت کمک داور رفت و به شدت به تصمیمات داوری و تیمش اعتراض کردند که همین موضوع باعث شد تا سیدعلی قاضی میدان نصرتی را با کارت قرمز جریمه کند.

* با وجود اینکه نصرتی با کارت قرمز مواجه شد اما به بیرون از زمین نمی‌رفت تا اینکه فتاحی و مسئولان بازی جو را آرام کرده و سرمربی تیم گل ریحان را به روی سکوها هدایت کردند.

*‌ بعد از اخراج نصرتی از سوی نیمکت تیم گل ریحان شرایط به شکلی عنوان شد که ظاهراً آنها می‌خواستند تیم‌شان را از زمین بیرون بکشند اما آنها به بازی ادامه دادند.

* هنگامی که نصرتی روی سکوها رفت تعدادی از هواداران استقلال به وی اعتراض کرده و با نصرتی درگیر شدند.

* سجاد آقایی که به جای تبریزی به زمین آماده بود بعد از زدن گل دوم به سمت تبریزی رفت و شادی‌اش را با وی تقسیم کرد.

* در چند صحنه بازیکنان  تیم گل ریحان روی توپ‌های ارسالی موفق عمل کردند که در همین لحظه استراماچونی سیاوش یزدانی و مسعود ریگی را به زمین فرا خواند تا مانع حملات حریف شود. این نکته را روزبه چشمی به استراماچونی منتقل کرد و از وی خواست تا سرمربی تیم استقلال به این نکته توجه کند.

* در اواخر دیدار تیم‌های استقلال و گل ریحان البرز در مرحله یک شانزدهم جام نهایی حذفی یک جیمی ‌جام با حضور در مسابقه خود را به سیدحسین حسینی دروازه‌بان آبی‌پوشان رساند که با ورود نیروهای امنیتی به خارج هدایت شد.

* رضا ناصری و فرشید اسماعیلی در پایان مسابقه با یکدیگر صحبت و خوش و بش کردند.

* سیدمحسن حسینی کاپیتان تیم فوتبال گل ریحان در پایان دیدار پیراهنش را با روزبه چشمی تعویض کرد و با لباس چشمی از ورزشگاه خارج شد.

* در حالی که در بیشتر زمان مسابقه تماشاگران علیه تبریزی شعار می‌دادند اما در پایان این دیدار به طرز عجیبی مورد تشویق قرار گرفت.

* فرشید اسماعیلی زننده گل سوم استقلال مقابل گل ریحان در پایان این دیدار شاخه گلی را به یکی از جانبازان حاضر در ورزشگاه اهدا کرد.

* دیدار دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود استقلال به پایان رسید. 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار