اخبار کوتاه باشگاه استقلال

مدافع جوان تیم استقلال با حضور در فدراسیون فوتبال توضیحات لازم را برای بخشش محرومیتش ارائه کرد. 

 

به گزارش استقلال نیوز، مدافع باشگاه استقلال تهران با حضور در فدراسیون فوتبال توضیحات لازم را به کمیته انضباطی ارائه کرد تا محرومیت بی دلیلش را رفع کند.

* حضور عارف غلامی در فدراسیون فوتبال

پس از اعلام آرای انضباطی دربی ۹۰، عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال با رایی عجیب دو جلسه از همراهی تیمش در لیگ برتر محروم شد. در همین ارتباط، این بازیکن امروز(چهارشنبه) راهی فدراسیون فوتبال شد تا توضیحاتی در خصوص تخلفاتش ارائه و دهد در صورت امکان از محرومیت خود کم کند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

* تعطیلی 4 روزه تمرینات استقلال 

تمرینات استقلال پس از پایان جدال مقابل گل گهر ۴ روز تعطیل می شود. لیگ برتر از جمعه تا روز ۲۹ مهر به دلیل بازی های تیم ملی تعطیل می شود روی همین اصل آندره آ استراماچونی به شاگردانش تا روز چهارشنبه ۱۷ مهر استراحت خواهد داد تا فوتبال زده نشوند.

استقلال در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر باید مقابل سایپا صف آرایی کند. جدالی که ساعت ۱۶:۴۵ روز دوشنبه ۲۹ مهر آغاز خواهد شد.

از قضا هر دو تیم ملی فصل نقل و انتقالات کلی جابه جایی میان همدیگر داشته اند؛از على دشتی و آرش رضاوند گرفته تا بیژن طاهری و اشکان نامداری و سهرابیان

* لیست محرومان و مصدومان استقلال مشخص شد

بلبلی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، آندره‌آ استراماچونی و هواداران استقلال دیدار مقابل گل گهر سیرجان را به دلیل محرومیت از دست دادند و محسن کریمی، شیخ دیاباته و فرشید باقری به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.

محرومیت غلامی و یزدانی از سوی کمیته انضباطی بسیار مضحک بود و بیشتر در جهت راضی نگه داشتن هواداران و بستن دهان مدیران تیم دوم و قرمزپوش پایتخت بود.

* ساعت دیدار استقلال و گل گهر تغییر کرد

با اعلام سایت سازمان لیگ، دیدار دو تیم استقلال تهران و گل گهر سیر جان روز جمعه ۱۲ مهر به جای ساعت ۱۸:۱۵ در ساعت 16:00 آغاز می شود. شایان ذکر است متاسفانه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استقلال به دلایل انضباطی در این دیدار از حضور تماشاگران خود محروم خواهد بود. این درحالی است که همین کمیته مثلا بی طرف! در آغاز لیگ محرومیت هواداران تیم قرمز پایتخت را بخشیده بود!

* توضیحات دکتر ستوده در خصوص مصدومیت محسن کریمی

دکتر کاوه ستوده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره وضعیت محسن کریمی گفت:

متاسفانه خبر کذبی در خصوص محسن کریمی در رسانه‌ها منتشر شده که ما را هم متعجب کرد. مصدومیت جزئی از فوتبال است و محسن کریمی دچار یک بدشانسی شده است. او هیچگونه آسیب عضلانی نداشت و همه تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته بود. مصدومیت محسن کریمی مربوط به پایی که پیشتر عملش کرده بود نیست و بلکه او از پای دیگرش دچار مصدومیت شده است. اتفاقی که برای او افتاده تنها یک بدشانسی است. به هرحال مصدومیت جزوی از فوتبال است و محسن کریمی هم بعد از درمان، دوباره به میادین فوتبال بر می‌گردد.

اخبار باشگاه استقلال

    

 


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ حضور خبرنگاران در تمرین امروز؛ مهاجم مصدوم از لیست خارج می شود؟!

چند خبر کوتاه از استقلال/ وریا غفوری غایب بزرگ استقلال مقابل گل ریحان؛ بلیط فروشی به سبک قدیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار