خبر کوتاه از استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور 30 دقیقه ای خبرنگاران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز،با اعلام کانال باشگاه استقلال تهران تمرین تیم فوتبال استقلال امروز عصر به مدت 30 دقیقه برای اصحاب رسانه باز خواهد بود. با تایید مصدومیت شدید سیدمحسن کریمی این بازیکن از لیست استقلال کنار گذاشته خواهد شد.

  

* حضور 30 دقیقه‌ای خبرنگاران در تمرین امروز عصر

تمرین تیم استقلال امروز سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ به مدت ۳۰ دقیقه فقط برای اصحاب رسانه باز خواهد بود.

نمایندگان محترم رسانه‌های گروهی می‌توانند فردا از ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۶:۱۵ در محل تمرین تیم استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شوند.

برای ورود به مجموعه انقلاب همراه داشتن کارت خبرنگاری الزامی است.

* دوری 6 ماهه مهاجم آبی‌ها؛ کریمی از لیست خارج می شود؟

با تایید مصدومیت شدید محسن کریمی مهاجم جوان استقلال و دوری طولانی‌مدت او از میادین، این بازیکن از جمع شاگردان استراماچونی کنار گذاشته می‌شود.

این اتفاق باعث شد مهاجم جوان و سرعتی آبی‌ها حداقل برای شش تا هفت ماه از میادین دور باشد. با تایید مصدومیت شدید کریمی، مدیران باشگاه استقلال تصمیم دارند نام او را از فهرست خارج کنند تا زمینه برای خرید یک بازیکن آزاد فراهم شود.

* دادگاه CAS اعلام کرد پرونده سوپرجام ایران پیچیده است و باید وقت بیشتری بگذاریم

دادگاه بین المللی ورزش (CAS)با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران زمان اعلام رای سوپرجام فصل ۹۷-۹۶ را به تعویق انداخت.

دادگاه CAS در حالی صدور رای خود را برای چندمین بار به تعویق انداخت که قبلا اعلام کرده بود حکم قطعی را در ۲۹ شهریورماه اعلام می کند.

دادگاه بین المللی ورزش دلیل تاخیر در اعلام رای را پیچیدگی های پرونده سوپرجام فوتبال ایران اعلام کرده است و عنوان داشته نیاز به بررسی های بیشتری در این زمینه است. همچنین این نهاد بین المللی هیچ گونه زمان جدیدی را برای اعلام رای مشخص نکرده است.

بیش از یک سال از شکایت باشگاه استقلال تهران از سازمان لیگ فوتبال و باشگاه پرسپولیس به دلیل اهدای سوپرجام فصل ۹۷-۹۶ می گذرد. آبی پوشان پایتخت که حاضر به بازی در زمان اعلام شده توسط سازمان لیگ در دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس نشدند نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر قهرمانی سرخپوشان در سوپرجام دو فصل گذشته به دادگاه CAS اعتراض کردند.

* گزارشی از وضعیت تیم های پایه استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، ۱۲ هفته از آغاز رقابت های لیگ پایه گذشته است و آبی پوشان شرایط نسبتا خوبی در جدول لیگ های پایه دارند.

تیم نونهالان:

این تیم با پیروزی سه بر صفر برابر احسان جوان کیوج و تساوی دو بر دو مقابل تیم مدعی کیا، در رده سوم جدول رد‌بندی نونهالان قرار دارد. تیم استقلال تنها دو امتیاز با تیم صدرنشین این رقابت‌ها، یعنی پیکان فاصله دارد.
نونهالان استقلال پنجشنبه میزبان تیم مدعی پیکان هستند.

تیم نوجوانان:

این تیم هفته گذشته پنج بر سه برابر ایرانمهر به پیروزی رسید و در هفته جاری هم شاهین را چهار بر یک شکست داد.شاگردان علیرضا اکبرپور با ۲۴ امتیاز در حال حاضر صدرنشین لیگ نوجوانان هستند. آنها روز پنجشنبه به مصاف المپیک اندیشه می‌روند.

تیم جوانان:

تیم جوانان استقلال در هفته گذشته مقابل تیم مدعی سایپا به تساوی یک بر یک رضایت داد. آن‌ها پنجشنبه مصاف پیکان می‌روند و در صورت پیروزی می‌توانند از رده ششم، به رده دوم جدول صعود کنند.

تیم امید:

امیدهای استقلال بعد از پیروزی چهار بر صفر رعد سرخ ایرانیان، هفته گذشته کاسپین کوثر مهرداد را سه بر دو شکست داد. شاگردان رضا حسن‌زاده با دو امتیاز اختلاف نسبت به مقاومت، در رده دوم لیگ امیدها ایستاده‌اند.
تیم امیدهای استقلال در هفته پیش روی، روز شنبه مهمان تیم پرسپولیس است.

اخبار باشگاه استقلال

    

 


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ وریا غفوری غایب بزرگ استقلال مقابل گل ریحان؛ بلیط فروشی به سبک قدیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار