پیمان صاحب جمعی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال هر چقدر هم در خط حمله عالی کار کند با وجود چنین دفاع پر اشتباهی بعید است بتواند موفق شود.

     

 به گزارش استقلال نیوز، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه با با خبرنگار مهر، در خصوص ارزیابی اش از عملکرد استقلال در دیدار روز گذشته مقابل گل گهر، آخرین وضعیت این تیم و ...،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استرس عامل اصلی کم کیفیتی بازی بود 

استقلال قدری با استرس به مصاف گل گهر رفت و این ناشی از پیروز نشدن در ۵ هفته اول لیگ برتر بود. این استرس و محرومیت هواداران باعث شد تا آبی پوشان کیفیت واقعی خود را نشان ندهند.

* گل زود هنگام تمرکز استقلال را برهم زد

گل زودهنگام استقلال خیلی زود از دست رفت و دریافت گل مساوی اعتماد به نفس این تیم را کاملا کاهش داد و کار را برای شاگردان استراماچونی سخت تر هم کرد.

* پنالتی گل گهر شرایط را تغییر داد

در خصوص صحنه پنالتی اصلا صحبت نمی‌کنم چون کارشناس داوری نیستم و در باره این موضوع افرادی که تخصص دارند باید اظهار نظر کنند. اما آن پنالتی تمرکز تیم استقلال را کاملا بر هم زد

* با این دفاع پُر اشتباه کار استقلال سخت است

این بازی را باید نقطه عطفی برای استقلال در فصل نوزدهم دانست و شرایط تیم باید بعد از این بازی تغییر کند، منوط به این که نقاط ضعف و آسیب پذیر خط دفاعی هم ترمیم شود.استراماچونی از سیستمی در استقلال اضافه می کند که بسیار سخت است و در دنیا هم تیم‌های معدودی از این سیستم استفاده می‌کنند. هر زمانی بازیکنان به شرح وظایف شان در این سیستم آشنا شوند، شرایط تیم تغییر می کند.هنوز در خط دفاعی و به خصوص در عمق دفاع مشکلاتی وجود دارد که باید مرتفع شود. تیم هرچقدر هم که بتواند گل بزند تا زمانی که در فاز دفاعی اینچنین آسیب پذیر باشد، تضمینی برای موفقیت نخواهد بود.

 اخبار استقلال تهران

 


 مطالب مرتبط:

پیمان صاحب جمعی: تمرکز استقلال روی نفت باشد نه پرسپولیس؛ بازگشت چشمی به آبی پوشان کمک می کند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار