مصاحبه استقلالی ها

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از برتری مقابل گل گهر سیرجان گفتند: پنالتی عجیب و غریبی برای گل گهر گرفته شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، اعضای تیم فوتبال استقلال ایران پس از برتری مقابل گل گهر سیرجان از هفته ششم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران انجام دادند که در ادامه می خوانید:

 

* امیرحسین فتحی

این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. بازی خوبی را شاهد بودیم، اما ما راضی نیستیم.گل گهر هم تیم خوبی بود.

داوری اصلاً در حد لیگ نیست. به کمیته داوران و دپارتمان داوری می‌گویم که داوری بازی امروز در شان فوتبال ایران نبود. تصمیم‌های وی از پنالتی گرفته تا سوت‌‌های بی‌مورد در جریان بازی تاثیرگذار بود. ما به عنوان مسئولان باشگاه می‌توانیم اعتراض کنیم که این کار را هم کرده‌ایم. امیدوارم فدراسیون کاری کند که حقی از تیمی ضایع نشود.

باید از تعطیلی لیگ استفاده کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود. ما بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم و این مورد را تقریباً تمام کارشناسان هم اذعان کرده‌اند. باید روند رو به رشدی داشته باشیم و این روند را هم ادامه دهیم.

مهاجم خارجی قرار نیست جایگزین دیاباته شود؛ دیاباته مصدوم است و قطعاً تا چند هفته دیگر به ترکیب بازخواهدگشت. ما از ابتدا هم یک مهاجم خارجی دیگر می‌خواستیم که با نظر استراماچونی به ترکیب اضافه خواهد شد.

کسانی که آرامش استقلال را دوست ندارند هر روز یک حاشیه جدید برای تیم و باشگاه ایجاد می‌کنند. می‌دانم اگر حالا به خانه بروم هم خبر می‌آید که فتحی استعفا کرد یا برکنار شد و ...، اما موضوع این است که ما توجهی به این موضوعات نداریم و تلاش می‌کنیم تا در کنار خواداران روز به روز بهتر شویم.

امیدوارم استقلال روند رو به رشدی داشته باشد!

ما همچنان منتظر رای دادگاه CAS  هستیم. هنوز چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.

خبرنگاران بیشتر از تمام ارگان‌ها پیگیر این پرونده هستند. فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که بدهی باشگاه استقلال از محل سپرده‌های ایران در فیفا پرداخت شده و این پرونده بسته شده است.

قطعاً اگر هواداران بودند بازی با شور و هیجان‌ بالاتری برگزار می‌شد.

* هروه میلیچ

بازی سختی بود، اما مهم سه امتیاز بود که گرفتیم، خوشحالم سرانجام به اولین پیروزی رسیدیم. 

پنالتی عجیب و غریبی برای گل گهر گرفته شد و نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد؟

تصمیم سرمربی بود و دلیل خاصی نداشت، امیدوارم در ادامه لیگ نیز بتوانیم موفق باشیم.

* مهدی قائدی

خدا را شکر که توانستیم امروز برنده باشیم. گل گهر تیم خوبی است. آنها امروز سیستم دفاعی داشتند، اما در نیمه دوم شرایط برای ما بهتر شدیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

گل را به مادر و همسرم تقدیم کردم چون ازدواج کرده‌ام.

در مورد اینکه گل دوم ما خطا بود یا نه، من نمی‌توانم صحبتی کنم و کارشناسان قطعاً نظر خواهند داد.

قطعاً همین طور است و ما می توانیم به صدر جدول برسیم. بازی‌های لیگ ادامه دارد و می‌توانیم در بازی‌های بیشتری برنده باشیم.

* ووریا غفوری

والله من صحنه را ندیم اما به نظرم این است که پنالتی سختگیرانه بود. صحنه هایی پنالتی تر از این را برای ما نگرفته اند و من کارشناس داوری نیستم. ما در این چند هفته از داوری ضربه خوردیم ما نباید طوری باشد که از داوری لطمه بخوریم و انشاله در ادامه قویتر کار کنیم و بهتر باشیم تا اشتباهات داوری هم تاثیر نداشته باشد.

نبود هواداران خوب بود زیرا شرایط بازیکنان سخت بود و نیاز به برد داشتیم اما از سویی دیگر هم باید بگویم غیبت هواداران باعث شد که شور و حالی نباشد و مثل یک دیدار دوستانه باشد و هیجانی نبود. به هواداران نیاز داریم و ان شالله همه بازی ها باشند و بازی که از تیم شان دوست دارند ببیند.

بعد از پیروزی مقابل گل ریحان در جام حذفی یک برد دیگر هم در لیگ به دست آوریم و تعطیلات لیگ هم می توانیم به شرایط بهتری برسیم و بهتر تمرین کنیم. نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم باید کار کنیم و زحمت بکشیم. از موقعیت های گلزنی خود استفاده کنیم زیرا با گلزنی استرس بازیکنان ما کم می شود.

متاسفانه گفتم باید در این چند روز روی گلزنی کار کنیم و کل بازیکنان زحمت بکشند تا از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

این بازی شرایطش فرق می کرد، پنالتی سختگیرانه ای برای حریف گرفته شد و ما موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم و می توانستیم راحت 5 و 6 گل بزنیم این فرصت سوزی ها اجازه نداد. استرس هم داریم و در آینده بهتر هم خواهیم شد.

* آرش رضاوند

خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم و باید این روند را ادامه دهیم تا به کورس مدعیان بازگردیم.

من صحنه را ندیدم و کارشناسان باید در این خصوص اظهار نظر کنند. من نمی‌توانم درمورد داوری‌ها اظهارنظر کنم، اما قطعاً نحوه سوت زدن آنها روی بازی تیم‌ها تاثیرگذار است. ما در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما با تصمیم داور بازی مساوی شد و استرس گرفتیم. امیدوارم شرایط قضاوت‌ها بهتر شود.

امروز خوب بازی کردیم. تیم حریف با 11 بازیکن دفاع می‌کرد و تیم‌های بزرگ هم قطعاً مقابل چنین تیم‌هایی به مشکل می‌خورند.

فشار که همیشه هست، چراکه استقلال تیم بزرگی است و هواداران زیادی هم دارد. هواداران توقع زیادی دارند. باید این روند خود را ادامه دهیم تا فشارها کم شود.

اینطور نیست که بگوییم در غیبت وی به پیروزی رسیدیم. حضور او در کنار خط و حضور هودادران در ورزشگاه قوت قلب ما است. ضمن اینکه فوتبال بدون هواداران هیچ جذابیتی ندارد.

بازی جوانمردانه به این معنی نیست که هرکسی روی زمین افتاد تیم حریف توپ را به بیرون بزند. در اروپا هم اینگونه نیست. تیم ما در حمله است و بازیکنان حریف به زمین می‌افتند.

* داریوش شجاعیان

خداراشکر توانستیم برنده بازی باشیم. اولین پیروزی‌مان خیلی دیر به دست آمد، ما در چند بازی می‌توانستیم برنده باشیم و خوشحالیم که در این بازی پیروز شدیم و امیدوارم روند بردهایمان ادامه داشته باشد.

همه تلاش می‌کنند که تیم موفق باشد تا استقلال به جایگاه واقعی خود برسد. امروز بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده بازی باشیم.

هواداران وقتی باشند انرژی و روحیه خوبی به تیم می‌دهند، به هر حال رای کمیته انضباطی این بود که امروز حضور نداشته باشند.

برای فجرسپاسی آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم امسال یک تیم از شیراز در لیگ حضور داشته باشد، خوشحالم که با آنها بازی می‌کنیم و امیدوارم رقابت خوبی باشد.

اینطور نیست که استقلال متکی به بازیکن و فرد باشد، همه برای موفقیت تلاش می‌‌کنند.

* روزبه چشمی

امروز جای هواداران خالی بود. حضور آنها می‌توانست کمی بازی را راحت‌تر کند، ولی مهم سه امتیاز بود که گرفتیم و فشار را از تیم‌مان برداشتیم.

من صحنه را ندیدیم، فیلمش را هم ندیدم. اگر کارشناسان گفتند پنالتی بود، حتماً پنالتی بوده است. به نظرم بازیکن ما توپ را زده بود. به هر حال همین پنالتی کار را برای ما سخت کرد. همین پنالتی که کارشناسان گفتند، پنالتی نبوده، کار را سخت کرد.

این سیستم کمی زمان‌بر است. خیلی وقت نداشتیم تا با آن وقف پیدا کنیم. فکر می‌کنم 10 روز هم نشده که ما با این سیستم بازی می‌کینم و بین هر بازی هم فقط دو روز تمرین کردیم. این تعطیلی به ما کمک می‌کند. ان‌شاالله بعد از تعطیلات هم بتوانیم نتایج قبلی را جبران کنیم.

هر چقدر هم بازیکان به تیم ملی دعوت شوند،‌ بازیکنان دیگر هستند و مهم این است تصمیمی که کادرفنی می‌گیرد اجرایی شود.

خیلی به این دو در جام حذفی و لیگ نیاز داشتیم. امیدواریم 14 امتیازی هم که در لیگ از دست دادیم جبران کنیم. ان‌شاالله این بازی استارت بردهای ما بود. یکسری گل‌هایی که می‌خوریم اتفاقی است. یکی‌، دو گلی هم که دریافت کردیم آفساید یا خطا بوده، ولی درست است، ما باید کار کنیم. استقلال همیشه جزو بهترین خط دفاعی‌های ایران بوده و باید کار کنیم تا نتایج را جبران کنیم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته ششم لیگ برتر/ بالاخره طلسم نبردن شکست؛ سیرجانی ها هم گل بودند و هم گهر!

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1398-07-12 21:28
دل عدالت خواهان از این همه نامردی و بیعدالتی آشکار در حق استقلال خون شده است ، این همه جفا و ظلم پی در پی توسط داوری و داورها در همه مسابقه ها به استقلال ، کی متوقف میشود ؟
اگر 1000 بار و از زوایای مختلف هم آن صحنه دیده شود مشخص است که آن صحنه تکل برزای بر روی علی کریمی بود نه خطای کریمی بر برزای ؟
آیا کسی هست به داد استقلال برسد ؟؟؟
آیا کسی هست به این همه ظلم و جفا و نامردی علیه استقلال پایان دهد؟؟؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار