امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برایم جای تعجب دارد که کوچک‌ترین برخورد بازیکنان استقلال زیر ذره‌بین است و هر حرکتی که آنها انجام می‌دهند بلافاصله با محرومیت توبیخ و جریمه همراه می‌شود. 

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص شایعه‌ای که شب گذشته بعد از برد استقلال مقابل گل ریحان پیرامون استعفای وی مطرح شد، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

محرومیت میلیچ به خاطر اتفاقات دیدار استقلال و ذوب‌آهن؟

واقعا برایم جای تعجب دارد که کوچک‌ترین برخورد بازیکنان استقلال زیر ذره‌بین است و هر حرکتی که آنها انجام می‌دهند بلافاصله با محرومیت توبیخ و جریمه همراه می‌شود. من تا به حال هرگز در مورد رقبا صحبت نکردم ولی انصافا از اینکه می‌بینم به این شکل حق تیمم خورده می‌شود ناراحت هستم. شما دقت کنید در شهرآورد پایتخت مدافع پرسپولیس (کنعانی‌زادگان) استارت درگیری و تنش را زد ولی هیچ برخوردی با او صورت نگرفت. متاسفانه شهر آنقدر آشوب است که بعد از عدم محرومیت کنعانی‌زادگان که تماشاگران را تحریک کرده باشگاه پرسپولیس خواهان کسر شدن محرومیت خلیل‌زاده هم شده بود. وقتی علیرضا بیرانوند را به آن راحتی می‌بخشند معلوم است که مدیران این باشگاه خواستار کسر محرومیت مدافع تیم‌شان هم می‌شوند. یک بازیکن برای تحریک تماشاگران چه کار باید انجام دهد که با او برخورد شود؟ مدافع پرسپولیس توپ را به سمت تماشاگران شوت زده ولی هیچ برخوردی با او صورت نگرفته است اما می‌بینید با میلیچ مدافع استقلال که بسیار مودب و سر به زیر است بلافاصله برخورد کرده و  او را محروم می‌کنند، اسم این کار چیست؟ شما ببینید 90 دقیقه به امیر قلعه‌نویی در بازی سپاهان و پرسپولیس فحاشی شد اما فقط 8 میلیون تومان جریمه برای باشگاهی که تماشاگرانش آنگونه علیه سرمربی حریف فحاشی می‌کردند در نظر گرفته شد. این دوگانگی باعث سرخوردگی ما شده و انصافا از این اتفاقات متاسف هستم.

* اینکه گفته می‌شود مهاجم اهل کشور انگلیس (گری هوپر) با آبی‌پوشان به توافق نهایی رسیده است؟

این بازیکن یکی از گزینه‌های ماست که در حال مذاکره با او هستیم اما توافق نهایی شکل نگرفته است. بازیکنی که شما اسم بردید مورد تائید فنی استراماچونی است اما سرمربی تیم نام 4 بازیکن را به ما داده که در حال مذاکره با آنها هستیم تا بهترین گزینه را به استقلال بیاوریم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

      


 مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: عوامل ایجاد شایعات از برد استقلال ناراحتند؛ می‌بریم می‌گویند استعفا کرد می بازیم برکنار شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار