آندره آ استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که در حال حاضر خانواده من در ایران هستند و در کنار من از زیبایی کیش استفاده می‌کنند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، آندره‌آ استراماچونی در تعطیلات لیگ راهی جزیره کیش شده و همراه با خانواده‌اش در آنجا به استراحت می‌پردازد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، در خصوص حضورش در جزیره کیش، صجبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 

* حضور در جزیره کیش؟

من اصلا نمی‌دانستم چنین جزیره زیبایی در ایران وجود دارد اما با هماهنگی‌هایی که باشگاه استقلال انجام داد به همراه خانواده‌ام در یک هتل با امکانات خوب در این جزیره مستقر شده‌ام. وقتی به کیش آمدم واقعا سورپرایز شدم چون واقعا در هتل و جزیره زیبایی هستیم. خوشبختانه میهمان نوازی خوبی از ما صورت گرفته و خیلی خوشحالم که به همراه خانواده‌ام در تعطیلات مسابقات باشگاهی در ایران به این جزیره آمدم. برای من خیلی مهم بود که همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی در ایران حضور داشته باشم. حالا هم در کیش هستم تا زیبایی‌های کیش و به خصوص ایران را ببینم. برای من مهم است که وقتی در خارج از کارم هستم اوقاتم را با خانواده‌ام بگذرانم.خوشحالم که در حال حاضر خانواده من در ایران هستند و در کنار من از زیبایی کیش استفاده می‌کنند.

* صحبت پایانی؟

حضور در کیش برایم جالب بود و هماهنگی هایی که توسط باشگاه استقلال صورت گرفت من و خانواده ام را سورپریاز کرد. اینجا دقیقا همان جایی است که در تعطیلات باید در آنجا حضور پیدا می‌کردم، امیدوارم در آینده دوباره چنین سفری را تجربه کنم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار