خبر کوتاه از استقلال

معاون پزشکی استقلال با اعلام اینکه با باشگاه استقلال دیگر هیچ ارتباطی ندارد از وضعیت گری هوگر ابراز بی اطلاعی کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز،معاون پزشکیباشگاه استقلال ایران درباره آخرین وضعیت هوپر خرید احتمالی استقلال ها توضیحاتی ارائه کرد

* نوروزی با باشگاه استقلال هیچ ارتباطی ندارم

در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون حضور گری‌‌ هوپر، مهاجم انگلیسی در تیم فوتبال استقلال مطرح شده و گفته می‌شود این بازیکن در روزهای آینده برای حضور در تست‌های پزشکی به تهران سفر خواهد کرد باید بگویم من از مدت‌ها پیش هیچ‌گونه ارتباطی با باشگاه استقلال ندارم و در جریان مسائل این باشگاه نیستم.هیچ خبری از باشگاه ندارم و چون با باشگاه در ارتباط نیستم از تصمیمات گرفته شده در این باره نیز بی‌‌اطلاعم.

* خرید جدید استقلال فردا در تهران

گری هوپر مهاجم اسکاتلندی چند روز پیش با امیر حسین فتحی در ترکیه به توافق رسید و قرار است وی فردا به تهران سفر کند.هوپر قرار است بعد از سفر به تهران روز دوشنبه صبح در تست‌های پزشکی در ساختمان ایفمارک حاضر شده و مستقیما راهی تمرین تیم فوتبال استقلال شود.هوپر با درخواست آندره‌آ استراماچونی به تیم فوتبال استقلال اضافه خواهد شد.

* جلسه واگذاری استقلال و پیروزی برگزار شد

جلسه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها، داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مدیران عامل دو باشگاه، اعضا هیات مدیره و مدیران کل مجلس، حقوقی و دفتر برنامه ریزی این وزارتخانه در خصوص واگذاری دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس با حضور اعضا هیات مدیره سازمان بورس و أوراق بهادار روز شنبه ساعت ١٣ برگزار شد. در این جلسه سازمان بورس و أوراق توضیحات لازم در خصوص روند و نحوه واگذاری این دو باشگاه را ارائه دادند.

* فتحی گزارش مذاکرات در ترکیه را ارائه کرد

در جلسه هیات مدیره استقلال که امروز برگزار شدحاضرین پیرامون موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند؛ بررسی موضوع خصوصی‌سازی، تامین منابع مالی مورد نیاز باشگاه و همچنین گزارش سفر مدیرعامل به کشور ترکیه برای مذاکره با گزینه‌های مدنظر کادر فنی از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که در دستور کار جلسه امروز قرار داشت.

اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال با وجود بیماری همسر و مشکلات شخصی برای رسیدگی به مسائل جاری و به ویژه مالی باشگاه در این جلسه حضور داشت.

اخبار باشگاه استقلال

    

 


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ ملی پوشان استقلال به 6 نفر رسید؛ واکنش نوری به رای کمیته انضباطی در مورد میلیچ!

چند خبر کوتاه از استقلال/ تغییر ساعت برگزاری دیدار استقلال و گل گهر؛ عارف برای توضیحات به فدراسیون رفت!

چند خبر کوتاه از استقلال/ وریا غفوری غایب بزرگ استقلال مقابل گل ریحان؛ بلیط فروشی به سبک قدیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار