آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: من برایم هیچ تفاوتی ندارد در کدام پُست بازی کنم من بیشتر از هر چیز به موفقیت استقلال فکر می کنم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک جدید تیم فوتبال استقلال که در این فصل به استقلال اضافه شده است  در گفت وگو با تسنیم، در خصوص شرایط این روزهای تیم استقلال پس از برتری مقابل گل گهر و پیش بینی شرایط استقلال در ادامه فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است

خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و روحیه و انگیزه بازیکنان برای ادامه راه بالاست. ما به بازی بعدی برابر فجر سپاسی فکر می‌کنیم. در جام حذفی هم هیچ هدفی جز قهرمان شدن نداریم. این یک راه کوتاه برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و هدف‌مان این است که قهرمانی در این جام را به هواداران هدیه بدهیم. در لیگ برتر هم تمام هدف‌مان این است که امتیازهای از دست رفته را جبران کرده و به جمع مدعیان وارد شویم.

* خیلی زود به کورس قهرمانی اضافه می شویم

ما هشت امتیاز از سپاهان کمتر داریم و این قابل جبران است، چون فقط شش هفته از لیگ برتر سپری شده است. این درست است که چند تیم مدعی هستند و قهرمان شدن هم در لیگ آسان نیست، ولی ما استقلال هستیم و می‌توانیم خیلی زود به کورس قهرمانی اضافه شویم. مسئله مهم این است که دیگر به سادگی امتیاز از دست ندهیم و باید با هوش و تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم.

* استراماچونی به پیاده شدن تفکراتش در زمین اهمیت می‌دهد

استراماچونی به پیاده شدن تفکراتش در زمین اهمیت می‌دهد و ما هم تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های او را در زمین پیاه کنیم. تمام هدف ما این است که به بهترین شکل خواسته‌های سرمربی‌مان را در زمین پیاده کنیم.

.* مشکلی با تغییر پست ندارم

در سال‌های گذشته در خیلی از بازی‌ها هافبک تهاجمی بودم، ولی در استقلال از من در پُست هافبک دفاعی استفاده شده است. من مشکلی با تغییر پست ندارم، چون برایم مهمترین موضوع موفقیت تیم و اجرا کردن خواسته‌ها و تفکرات سرمربی است. قطعاً در هر پُستی که بازی کنم نهایت تلاشم را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرم.

 اخبار استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

آرش رضاوند: کاش هواداران در اولین برد ما حضور داشتند؛ مقابل گل گهر انگار در لیگ یک بازی می کردیم!

هفته ششم لیگ برتر/ بالاخره طلسم نبردن شکست؛ سیرجانی ها هم گل بودند و هم گهر!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار