میرشاد ماجدی

عضو هیات مدیره استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه به خوبی تلاش می کند تا مشکلات را رفع کند پس من و تمام اعضای هیات مدیره باید از او حمایت کنیم

 

به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته بعد از برد پُر گل استقلال مقابل صنعت نفت کادرفنی استقلال و بازیکنان این تیم از شرایط مالی باشگاه انتقاد و خواستار رسیدگی مسئولین شدند. میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در حاشیه بازی تیم ملی جوانان از سری مسابقات قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران، در خصوص اعتراضات بازیکنان و همچنین شراط استقلال و ...صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* قطعا مشکلات مالی را برطرف می کنیم

صحبت های سرمربی محترمان را در مورد مشکلات مالی شنیدم حق با او و بازیکنان است. از امسال پرداختی داشتیم و مقداری پرداختی داشته اند. دو روز پیش هم جلسه هیات مدیره داشتیم و مقداری طلب از جاهایی دیگر داریم که دریافت می کنیم و قطعا پرداختی خواهیم داشت.

قول می دهم استراماچونی در استقلال می ماند

من به هواداران قول می دهم آقای استراماچونی قطعا در استقلال خواهند ماند این اتفاق باید بیفتند و این روند رو به رشد بخاطر یک سری مسایل نباید از بین برود.

* فتحی به عنوان مدیرعامل زحمت می کشد! 

این بحث که هنوز هواداران علیه فتحی شعار می دهند را نمی‌دانم از کجا نشات می‌گیرد  به عنوان مدیرعامل زحمت می کشد در تمام مسابقات هست و در تمرینات هم حضور دارد.

* وظیفه من حمایت از فتحی است

فتحی مدیرعامل است و وظیفه من و همه دوستان حمایت است. اگر بعدا اتفاقی بیفتد من نمی‌دانم.  بحث فتحی و ماجدی و این و آن نیست. استقلال روی چرخه پیروزی است و وظیفه هوادار، هیات مدیره،  همه اعضای دیگر از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال این است که این اتفاق خوب که رقم خورده تا آخر فصل ادامه پیدا کند.

  

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل نفت آبادان؛ مدیران باشگاه فقط با روح ما بازی می کنند!

هفته دهم لیگ برتر/ استراماچونی: هواداران همه چیز را نمی دانند؛ با این شرایط امکان ادامه کار نیست!

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1398-08-16 11:18
همیشه مصاحبه های پیشکسوتان استقلال رو می خونم و با مال لنگی ها مقایسه میکنم از بغض خفه میشم عصبی میشم اونها خودشون و آینده خودشونو فدای تیمشون میکنن و این چاپلوس های نامرد ظلم و خیانت میبینن و بخاطر اینکه شاید یه خائن مزدور مث فتحی یه پستی یه تیکه استخونی بندازه جلوشون و یا وزیر خوشش بیاد از خوش خدمتی اینها انواع چاپلوسی ها رو میکنن تیم هم نابود بشه مهم نیست براشون!!!
نقل قول کردن
سهیل
0 #2 سهیل 1398-08-16 11:30
اقای ماجدی سابقه چند بازی در استقلال داری.ما شما را جیره خوار فتحی داورزنی و سلطانی فر میدانیم.شما پیشکسوت تاج نیستید.شما ملیجک ناظمی و قلعه نویی هستید.از این که استراماچونی با تاج نتیجه گرفته ناراحت هستید.شما خیانت کارید.تاج ب شما نیاز ندارد.چرا خلیل زاده فتحی همگی خفه شدند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار