محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی خودش را اثبات کرده است، بنابراین از پیش هر اتفاق بدی پیرامون تیم رخ دهد هواداران از چشم مدیریت می‌بینند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیروزی 5 بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* این استقلال فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند

با جرات می‌توان گفت این تیم فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند و حالا زنگ خطر را برای تیم‌های بزرگ آسیایی هم به صدا در آورده است. این تیم قابل احترام است و امیدوارم همین شرایط حفظ شود. علی کریمی احیا شده و حالا یکی از بهترین‌های پست خودش در لیگ برتر است. عملکرد ریگی کاملا مثبت است اما به خاطر پستی که در آن بازی می‌کند خیلی به چشم نمی‌آید. غفوری به بهترین فرم ممکن رسیده و یک کاپیتان تمام عیار است که حالا هیچ بهانه‌ای برای دعوت نشدنش به تیم ملی قابل قبول نیست. در خصوص حسینی هم باید بگویم او بهترین عملکرد را دارد. حسینی یک گلر بی حاشیه است که یکی از ستون‌های تیم در این فصل می‌باشد.

استراماچونی مهم ترین نقش را در این موفقیت‌ها دارد

از تلاش بچه‌ها که بگذریم باید گفت مهم ترین نقش را در این موفقیت‌ها خود استراماچونی دارد. این مربی با عملکردش ضعف‌های ساختاری در باشگاه و مدیریت آن را پوشش می‌دهد.

* باشگاه باید به تعهداتش عمل کند

در خصوص صحبت های استراماچونی در نشست خبری و تهدید تلویحی به استعفا در صورت ادامه شرایط نابسامان مالی باشگاه کاملا باید به این مربی ایتالیایی حق داد. او برادری اش را ثابت کرده و حالا باشگاه باید به وعده‌هایش عمل کند. باشگاه از یک مربی خارجی چه می‌خواهد؟ استراماچونی همه کار به تنهایی برای تیم کرده و از اینجا به بعد باشگاه باید به تعهداتش عمل کند. از حالا به بعد هر اتفاق بدی برای این تیم بیفتد و اگر تیم از این شرایط دور شود، هواداران از چشم مدیریت باشگاه خواهند دید. پس لطفا تا دیر نشده به داد این تیم برسید.

 

اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

محمد نوری: استراماچونی تیمی در حد قهرمانی آسیا ساخته است؛ باشگاه مشکلات مالی را سربع حل کند!

هفته دهم لیگ برتر/ نفت در جهنم آزادی سوخت؛ استقلالِ ورژن ایتالیایی، برزیل ایران را له کرد!

محمد نوری: خیلی از خریدهای استقلال در حد نام این تیم نیستند؛ استراماچونی مربی توانمندی است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار