خبر کوتاه از استقلال

در حالی که بلیت فروشی بازی استقلال و ماشین سازی تبریز آغاز شده است بازهم شاهد کارشکنی عجیب توسط مسئولین سامانه بلیت فروشی هستیم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که امروز بلیت فروشی بازی استقلال و ماشین سازی آغاز شده است متاسفانه بازهم شاهد یک کارشکنی عجیب از سوی سامانه بلیت فروشی هستیم. 

* آغاز بلیط فروشی بازی استقلال و ماشین سازی

به گزارش استقلال نیوز،بلیت فروشی دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی آغاز شد.
هواداران محترم می‌توانند مانند گذشته از طریق سایت pin90.ir اقدام به خرید بلیت این بازی کنند.
بلیت فروشی این دیدار تا ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ادامه دارد.
استقلال روز پنجشنبه ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین‌سازی است.

* کارشکنی عجیب در بلیت فروشی بازی استقلال و ماشین سازی

در حالی که در هفته های گذشته و بازی تیم های پرسپولیس و گل گهر شاهد فروش بلیط های طبقه دوم با قیمت ناچیز 5 هزار تومان بودیم؛ باشگاه استقلال فروش بلیت های طبقه دوم ورزشگاه را در سامانه مربوطه مسدود کرده است!

به گزارش استقلال نیوز، پس از جا به جایی بازی های استقلال از روز تعطیل به روز غیر تعطیل و گران کردن بلیت های بازی های این تیم این بار شاهد یک کارشکنی عجیب دیگر هستیم.از آنجایی که در باشگاه استقلال فعلا مدیری وجود ندارد که پاسخگوی این اتفاق باشد فدراسیون فوتبال می بایستی با توضیح قانع کننده برای این اتفاق هواداران عصبانی استقلال را آرام کند.

چه کسانی از حضور هواداران در ورزشگاه متضرر می شوند و آیا شعارهای هواداران استقلال علیه وزارت ورزش باعث این کارشکنی ها شده است؟! 

* رونمایی از سردیس ناصرخان حجازی

همزمان با سالروز تولد ۷۰ سالگی زنده یاد ناصر حجازی، بلواری به نام این اسطوره ورزشی نامگذاری شد. هم اکنون تابلوی بلوار ناصر حجازی در خیابانی که کمپ باشگاه استقلال در آن قرار دارد نصب شده و سردیس اسطوره ورزشی کشورمان نیز امروز با حضور خانواده محترم ایشان و مسئولین شهرداری منطقه رونمایی شد.

این سردیس در تقاطع ستاری و فردوس غرب نصب شده و ساعت ۱۵:۳۰ امروز با حضور خانواده مرحوم حجازی به صورت رسمی رونمایی شد.

در این مراسم تعدادی از هواداران تیم استقلال به همراه اعضای خانواده مرحوم حجازی حضور داشت و نام بلوار فردوس غرب رسما به نام ناصر حجازی معرفی شد.

* در حالی که قرار بود این مراسم راس ساعت 15 و 30 برگزار شود اما جمعیت هواداری که ساعاتی قبل از شروع مراسم در محل حاضر بودند با تندیس نصب شده عکس یادگاری گرفتند و پس از دقایقی پارچه‌ای آبی روی این تندیس قرار داده شد تا در مراسم از آن رونمایی شود.

* با توجه به حضور هواداران استقلال در محل برگزاری مراسم ترافیکی در بزرگراه شهید ستاری ایجاد شد اما ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با حضور در این محل به برقرای نظم مشغول شدند.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال با در دست داشتن عکس‌هایی از استراماچونی  اعتراض خود را نسبت به اینکه تیم محبوب‌شان سرمربی ندارد اعلام کردند و با دست نوشته‌هایی که داشتند خواستار تعیین تکلیف استقلال و بازگشت سرمربی و سرپرست تیم شدند.

* همسر مرحوم حجازی به همراه سعید رمضانی و آتوسا حجازی در این مراسم حضور یافتند و با هواداران حاضر عکس یادگاری گرفتند.

* این مراسم با حضور شهردار منطقه 5 برگزار شد.

* رضا حسن‌زاده پیشکسوت آبی‌های تهران در این مراسم حضور داشت.

* یکی از افراد حاضر در مراسم که شباهت زیادی به معاون سابق باشگاه استقلال داشت و توجه همه را به خود جلب کرده بود.

 همسر مرحوم حجازی بین هواداران اظهار داشت:

از این ناراحتم  که ناصر نیست تا این صحنه‌ها را ببیند. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت که امیدوارم استراماچونی سرمربی استقلال هر چه زودتر برگردد.

از خوشحالی نمی‌توانم حرف بزنم. از شهرداری منطقه و شورای شهر که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران ناصر که همیشه کنار ما بودند تشکر می‌کنم. من در کنار این هواداران احساس تنهایی نکردم.

انشاالله امیدوارم برای همه پیشکسوتان که الان در قید حیات هستند این اتفاقات بیفتد.

من فقط ناراحتم که ناصر نیست تا این مراسم و صحنه‌ها را ببیند. تا وقتی که این هواداران هستند و این مجسمه و خیابان وجود دارد نام حجازی هم زنده است. خیلی خوشحالم که بین شما هواداران هستم و از شما تشکر می‌کنم که زحمت کشیدید و تشریف آوردید.

با مخدوش کردن نام حجازی نام او از دل مردم بیرون نمی‌رود. آنهایی که این کار را می‌کنند بدانند با این کارها نام حجازی پاک نمی‌شود.

امیدواریم که سرمربی تیم هر چه سریع‌تر برگردد و تیم استقلال به جایگاه واقعی خود برسد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/آخرین وضعیت تیم‌های رده پایه استقلال؛ دشمنی کمیته انضباطی تمامی ندارد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار