علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: باید با هواداران روراست باشیم و به آنها دروغ نگویم از این جهت هواداران بدانند که آمدن یا نیامدن استراماچونی به خودش بستگی دارد!

 

 به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که بحث حضوراش در هیات مدیره باشگاه استقلال و قبول پست مدیرعاملی این باشگاه در روزهای گذشته داغ شده است در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص حضور در جمع هواداران استقلال مقابل ساختمان وزارت ورزش، صحبت هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 

* در مورد بحث مدیرعاملی ام هیچ حرفی ندارم

من امروز در جمع هواداران معترض استقلال حضور پیدا کردم که با آنها صحبت کنم و آنها را دعوت به آرامش کنم. وقتی آنجا بودم به من پیغام دادند به داخل وزارتخانه بروم تا با برخی از معاونین وزیر صحبت کنم.من در مورد مدیرعاملی خودم هیچ حرفی نمی‌توانم بزنم. متاسفانه یک عده بی‌اخلاق هستند و هر چه می‌گویم برداشت خودشان را می‌کنند. در این شرایط سکوت می‌کنم تا همه چیز حالت عادی و طبیعی داشته باشد.

 باشگاه 4 بسته را به استراماچونی پیشنهاد داده‌ است

چند دقیقه پیش با آقای خلیل‌زاده صحبت کردم و حرف‌هایی که می‌زنم به نقل از ایشان است. دوستان بعدا دوباره نگویند فتح‌الله‌زاده این صحبت‌ها را کرده است. ظاهرا مسئولان فعلی باشگاه 4 بسته را به استراماچونی پیشنهاد داده‌اند و قرار است این مربی تا ساعت 5 بعد از ظهر به مسئولان استقلال خبر دهد.

* نباید هوادار را بازی داد و باید با آنها روراست بود

قرار شده استراماچونی با وکلایش صحبت و مشورت کند و در نهایت اگر به جمع‌بندی رسید برود و چک نهایی‌اش را بگیرد. اگر این اتفاق نیفتد کار واقعا سخت می‌شود چون من خودم حس می‌کنم نباید هوادار را بازی داد و باید با آنها روراست بود.

* همه چیز به تصمیم استراماچونی بستگی دارد

شرایط واریز پول بسیار سخت است و او هم باید تا حدودی با شرایط ما کنار بیاید. تصور من این است که می‌شود 10 هزار دلار، 10 هزار دلار به این مربی پول داد تا با خود به کشورش ببرد. مسئولان باشگاه هم به او گفته‌اند ما می‌توانیم در ترکیه یا دبی برایش حساب باز کنیم و همه این پیشنهادات صورت گرفته است.دیگر خودش باید این درخواست‌ها را بپذیرد.

 اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

علی فتح الله زاده: مازیار ناظمی نمی گذارد من مدیرعامل استقلال شوم؛ امیدوارم این بار انتخابی با وجدان داشته باشند

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار