علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: مطمئنا تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارت ورزش است به من پیشنهاد مدیرعاملی استقلال داده نخواهد شد.  

 

 به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلالدر گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص حضور در باشگاه استقلال و ملاقات با مدیرعامل این باشگاه و همچنین شرایط حال حاضر استقلال، صحبت هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 

* هر روز خبر مدیرعاملی من منتشر می شود!

هر روز این اخبار می‌آید و می‌رود. از همان روزی که از استقلال جدا شدم در مورد ما صحبت می‌کردند و مثلا عادل شیحی، رابسون، پروپیچ، جباروف و ... در این استقلال جذب شدند ولی اگر دوستان چاره داشتند می‌گفتند این نفرات را که شکایت کرده‌اند فتح‌الله‌زاده به استقلال آورده است اما هیچ کسی الان نمی‌گوید چه کسی این بازیکنان را جذب کرد که باعث شکایت از باشگاه استقلال شدند.

فقط از اسم مدیریت استقلال لذت بردند

روزی که فتحی به استقلال آمد در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفتم این تیم بدهی دارد و اگر کسی می‌خواهد مدیرعاملش شود بداند که باید تمام مشکلات و سختی‌ها را به جان بخرد و اگر قرار است فقط از اسم مدیریت استقلال لذت ببرد خیانت است.

* مگر پرسپولیس در این سال‌ها بدهی نداشته است؟‌

مگر پرسپولیس در این سال‌ها بدهی نداشته است؟‌من مصاحبه امیررضا خادم را دارم که مسئول دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در وزارتخانه بود.او آن زمان صراحتا گفت استقلال 45 میلیارد و پرسپولیس 75 میلیارد بدهی دارد.اما دیدید که پرسپولیسی‌ها درگیر این صحبت‌ها نشدند و اتفاقا کلی بازیکن و مربی خارجی گرفتند و به قولی مردم را سیاه بدهی‌ها نکردند. ولی در استقلال همه به دنبال این هستند که بگویند ما بدهی‌ها را پرداخت کردیم و به نوعی از این بهانه‌ها و سیاه کردن‌ها استفاده کنند.

* امیدوارم این بار وزارت ورزش فردی انتخاب درست داشته باشد

امیدوارم اگر این دفعه وزارت به نتیجه رسیده که در باشگاه استقلال تغییراتی ایجاد کند با فکر و تخصص فردی را معرفی کند که زیر کار نماند و بتواند استقلال را از این مرحله عبور دهد.

* ناظمی نمی گذارد من مدعامل استقلال شوم

با من برای مدیرعاملی استقلال صحبتی نشده است. تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارتخانه حضور دارد او اجازه نمی‌دهد من مدیرعامل استقلال شوم.این آقا (ناظمی) من را خیلی دوست دارد و از طرفی خود وزیر هم به خاطر اینکه معاونانش ناراحت می‌شود من را انتخاب نخواهد کرد ولی امیدوارم این بار انتخابی با وجدان داشته باشند و یک فرد قوی را مدیرعامل استقلال کنند.

 * نائب زیاره هواداران استقلال خواهم بود

انشاالله امشب عازم کربلای معلا خواهم بود و نائب زیاره همه مردم خوب و هواداران خوب استقلال هستم.

 اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

کاظم اولیایی: فتحی استقلال و هوادارانش را نمی شناخت؛ مشکلات ریشه‌ای‌تر از شخص فتحی است

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار