کامران منزوی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تمام اراده باشگاه استقلال این است که استراماچونی با توجه به زحماتی که کشیده در کنار تیم باشد.

   

به گزارش استقلال نیوز، کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با برنامه سلام، صبح بخیر شبکه سوم در خصوص اینکه ایا استراماچونی به تهران بر می‌گردد یا خیر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* شرایط بازگشت استراماچونی؟

هر دو طرف می خواهند با هم همکاری کنند و اینکه یک طرف بخواهد و طرف دیگر نخواهد نیست. آقای استراماچونی دنبال این نیست که پولش را بگیرد و نیاید. چون بدهی که باشگاه استقلال به او دارد امروز پرداخت نشود دو روز دیگر به هر حال پرداخت می شود. تمام اراده باشگاه استقلال این است که با توجه به زحماتی که او کشیده و تیم را به اینجا رسیده و باعث شادی هواداران شده است در کنار تیم باشد. بگذارید مسائل را خلاصه توضیح بدهم. مشکل از جایی شروع شده که ما دیگر پول را از طریق سوم شخص نمی توانیم به حساب استراماچونی واریز کنیم. این موضوع صراحتا در ایمیل ارسالی وی آمده است وگرنه ما می توانستیم از طریق صرافی‌های اطراف، وجه را به حساب این مربی بریزیم اما با توجه به مسائل پیش آمده 2 حواله ای که در 23 و 26 نوامبر زدیم، عملا این راه بسته شده است. بهترین راه این بود که از طریق یکی از حساب ها از کشورهای همسایه اقدام کنیم که این هم برایش مقدور نبوده است. راهی که 2 وزارتخانه امورخارجه و ورزش باشگاه استقلال تمام وقتشان را گذاشتند، انتقال وجه از طریق سفارت ایران در ترکیه به سفارت ایران به بانک سپه و در نهایت به استراماچونی است.

* آیا استراماچونی به استقلال برمی‌گردد یا خیر؟

تمام تلاشمان را می کنیم. درباره وجهی که آنجا آماده شده استراماچونی اعلام کرده موانع قانونی ایجاد شده  است. ما دنبال این هستیم که ببینیم چه مانعی ایجاد شده که ایشان چک را دریافت نکنند. اگر این چک را دریافت کند عملا این چک در حساب او است. ما داریم این موضوع را بررسی می کنیم و 10 روز است که بلاتکلیف هستیم اما احساس هواداران و تلاشی که شده آنقدر ارزش دارد که دستور اکید آقای وزیر این بود که با این مربی ادامه بدهید، حتی با توجه به این موضوع که انتقاد کارشناسان که دو وزارتخانه و یک باشگاه کارشان را زمین گذاشته اند و دنبال برگرداندن استراماچونی هستند.

* آیا استراماچونی به تهران بر می‌گردد؟

از جانب باشگاه استقلال اراده بر حضور ایشان است و تمام موانع را رفع کرده ایم. ما اختیارات، مسئولیت ها و توانایی داریم و تا جایی که توانمان اجازه بدهد و بتوانیم با قوانین کنار بیاییم این کار را انجام می دهیم. این مسئله باید جا بیفتد، چون دیشب شایعه شده بود ما در خارج از تهران گزینه های ایرانی را بررسی می کنیم. من برای تمام گزینه های ایرانی احترام قائلم اما هنوز سرمربی ما آقای استراماچونی است و تمام تلاشمان این است که ایشان برگردد. امروز هم مشغول بررسی راهکار جدید هستیم، با توجه به اختلاف ساعت در اولین فرصت  با آنجا تماس برقرار می کنیم تا ببینیم راهکار جدیدمان جواب می دهد یا نه. از آقای استراماچونی هم چون می‌‌دانم مصاحبه های داخل کشور را رصد می کند خواهش می کنم به احساسات هواداران و به خاطر تلاش 7، 8 ماهه که ما در همین مدت هم از طریق شخص سوم پول واریز کردیم برگردند.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

کامران منزوی: گزینه اول و آخر هیأت مدیره استراماچونی است؛ هواداران صبور باشند همه چیز درست می شود!

کامران منزوی: فدراسیون فوتبال در اختیار یک رنگ خاص است؛ در فوتبال ماه زیر ابر نمی ماند

کامران منزوی: پرسپولیس گران ترین تیم تاریخ لیگ را بسته است؛ خط کشی زمین به ما ربطی ندارد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار