کامران منزوی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: گزینه اول و آخر هیأت مدیره استقلال آقای استراماچونی است و خبر جانشین ایرانی برای ایشان کذب است. 

   

به گزارش استقلال نیوز، کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با فارس در مورد شایعه توافق با یک مربی ایرانی به جای استراماچونی و همچنین وضعیت تیم استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* گزینه اول و آخر هیأت مدیره استراماچونی است

در جلسه‌ای که امشب با وزیر ورزش داشتیم بحث‌های مختلفی صورت گرفت که مهم‌ترین بحث ادامه همکاری با استراماچونی بود. علی‌رغم اینکه این مربی تا این لحظه چک خود را دریافت نکرده اما وزیر ورزش و جوانان دستور داد با توجه به علاقه مردم و طرفداران مسئله پیگیری و همکاری با این مربی به هر شکلی ادامه پیدا کند. متأسفانه زمانی که در جلسه حضور داشتیم شایعه شده بود نشست ما در یک ویلا برگزار می‌شود آن هم در خارج از تهران در حالی که جلسه ما در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و خروجی جلسه ما هم ادامه همکاری با استراماچونی بود. به عنوان عضو هیأت مدیر اعلام می‌کنم گزینه اول و آخر هیأت مدیره استراماچونی است.


* امکان واریز مستقیم به حساب استراماچونی وجود ندارد

شش ماه است که با این مربی همکاری می‌کنیم و در ماه‌های گذشته حقوق وی را پرداخت کردیم اما با توجه به گستردگی تحریم‌ها مکانیزم پرداخت برای ما محدود شده و در حال حاضر واریز وجه به حساب این مربی غیرممکن است. بهترین راه همین است که با کمک سفارت ایران در ایتالیا مطالبات این مربی در قالب یک چک پرداخت شود که تمامی امور این پرداخت انجام شده است.مبلغ مورد نظر سرمربی استقلال مطابق قوانین اروپا انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما افکار عمومی بداند امکان واریز مستقیم به حساب این مربی امکانپذیر نیست.


* استراماچونی گزینه نهایی ما است

متأسفانه شایعاتی درست کردند که هیأت مدیره نمی‌خواهد استراماچونی به استقلال بیاید اما این موضوع کذب محض است و باز هم تأکید می‌کنم این مربی ایتالیایی گزینه مورد نظر ما برای ادامه همکاری است.


* ستار همدانی سرپرست جدید استقلال است

ضمن تشکر از جواد زرینچه به خاطر زحماتش از فردا آقای همدانی سرپرستی تیم را برعهده خواهند داشت.

 

* به زودی همه مشکلات مالی حل می شود

بودجه مورد نیاز باشگاه تا پایان سال امشب مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تمام تلاش برای تعیین این بودجه صورت بگیرد ضمن آنکه قبل از شروع تعطیلات نیم‌فصل قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان به آنها پرداخت شود.


* پیامک توهین آمیز به خط من ارسال می شود

به عنوان کسی که سال‌ها طرفدار استقلال بوده‌ام دلم از برخی اتفاقات می‌گیرد متأسفانه یک عده شایعات بی‌اساسی درست می‌کنند و همین باعث می‌شود هواداران پرشمار روی همین شایعات قضاوت اشتباه کنند. به جای آنکه تمرکزمان روی چگونگی همکاری با مربی تیم باشد متأسفانه الفاظی را به صورت پیامک به تلفن همراه ما ارسال می‌کنند که در شأن و شخصیت هواداران استقلال نیست و من مطمئن هستم آنهایی که این کار را انجام می‌دهند طرفداران استقلال نبودند.

* تکلیف فتح الله زاده را وزیر ورزش مشخص می کند

اینکه فتح الله زاده به جمع هیات مدیره اضافه می شود یا نه در اختیار مجمع است و قرار است این موضوع توسط رئیس مجمع تصمیم‌گیری شود.

* هواداران اوایل فصل خواهان برکناری استراماچونی بودند!

بعد از بازی با پرسپولیس یک نفر شماره تلفن همراه من را در یکی از کانال‌های هواداری منتشر کرد. خدا خیرش بدهد ولی همین هوادارانی که امروز سنگ استراماچونی را به سینه می‌زنند پس از شکست مقابل پرسپولیس از این مربی انتقاد می‌کردند و به هیأت مدیره و ... توهین کردند اما آن روز ما ایستادیم چون می‌دانستیم راه ما درست است.

* هواداران نباید عجله کنند 

الان هم روی صحبتم با هواداران است که عجله نکنند و اجازه بدهند در یک فضای آرام برای ادامه همکاری با استراماچونی راه حل پیدا کنیم. ما فقط مشکل انتقال پول داریم و هیچ بحثی برای تأمین مبلغ قرارداد سرمربی‌مان وجود ندارد. استراماچونی از سیستم استقلال حذف شدنی نیست و این دستور وزیر است که به هر شکل ممکن او را حفظ کنیم.

* هواداران صبور باشند همه چیز درست می شود

آنهایی که گفتند ما به دنبال مربی ایرانی هستیم آیا جواب خدا را می‌دهند؟ آیا وزارت ورزش که ما در آن جلسه برگزار کردیم ویلای خارج از تهران بود. به نظرم اگر هواداران کمی صبر و تحمل داشته باشند همه چیز درست خواهد شد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

کامران منزوی: فدراسیون فوتبال در اختیار یک رنگ خاص است؛ در فوتبال ماه زیر ابر نمی ماند

کامران منزوی: پرسپولیس گران ترین تیم تاریخ لیگ را بسته است؛ خط کشی زمین به ما ربطی ندارد!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار