یدالله اکبری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که آبی‌پوشان داشتند، شکست این تیم در بازی برابر ماشین‌سازی طبیعی بوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، یدالله اکبری پیشکسوت باشگاه استقلال درگفت وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال و شکست خانگی 2 بر یک این تیم مقابل ماشین‌سازی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* شکست استقلال مقابل ماشین سازی؟

کسب چنین نتیجه‌ای مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود. در تیمی که سرمربی‌اش به دلیل مشکلات می‌رود و با چنین حاشیه‌ای روبه‌رو می‌شود، بی‌انگیزگی به وجود می‌آید. دقایق اول بازیکنان خوب بودند اما بعداً بی‌انگیزه شدند و نبود استراماچونی در بی‌انگیزگی بازیکنان تأثیرگذار بود.

* عملکرد فنی استقلالی‌ها بدون سرمربی؟

30 دقیقه ابتدایی را دیدیم که استقلال بسیار روان بازی و موقعیت‌های خوبی را به شیوه‌های مختلف ایجاد می‌کرد. حتی ماشین‌سازی موقعیتی روی دروازه استقلال نداشت و استقلال مانند بازی‌های گذشته‌اش بود. فوتبال شاداب استقلال در 30 دقیقه ابتدایی چشم‌نواز بود، اما در ادامه بازیکنان بازی را رها کردند. بعد از اینکه دو گل هم دریافت شد و عقب افتادند، به هر دری زدند نتوانستند جبران کنند.

* گفته شده استراماچونی به زودی بازمی‌گردد و مجدداً هدایت آبی‌پوشان را به عهده می‌گیرد؟

بازگشت استراماچونی انگیزه‌ای مضاعف برای بازیکنان است که می‌تواند روی بازی روز دوشنبه با سپاهان در جام حذفی هم تأثیر بگذارد. در صورتی که این مربی مجدداً هدایت تیم را به عهده بگیرد، رفته رفته تأثیر خودش را روی تیم می‌گذارد. در چنین شرایطی استقلال می‌تواند سپاهان را هم در جام حذفی شکست بدهد و امیدوارم با حل شدن مشکل استراماچونی، این مربی را دوباره بالای سر تیم ببینیم.

* آینده تیم استقلال؟

تیم فعلی استقلال، تیمی است که می‌تواند به قهرمانی برسد. اگر این مشکلات و حاشیه‌ها دست از سر استقلال بردارد، فکر می‌کنم این تیم یکی از شانس‌های جدی قهرمانی است.

* بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال به عنوان عضو هیئت مدیره و احتمالی مدیرعاملی او؟

فتح‌الله‌زاده زمان ما هم مدیر باشگاه بود و زحمات زیادی برای استقلال کشیده است. او مدیر موفقی بود و باید اجازه دهند که کار کند. امیدوارم او به قدرت برگردد و با تیم کار کند و حضورش بهتر از حضور افرادی سیاسی در فوتبال است که چیزی از فوتبال نمی‌دانند. یادمان نرود که استقلال هر زمان تیم خوبی داشته، فتح‌الله‌زاده مدیرعامل بوده و اگر اجازه بدهند او کار کند، می‌تواند بازهم موفق شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

                      


 مطالب مرتبط:

هفته شانزدهم لیگ برتر/ شکست استقلال حکم بازگشت استراماچونی؛ ماشین سازی تیم بدون مربی را بُرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار