صالح مصطفوی

آنالیزور استقلال گفت: مقابل ماشین سازی یکی از بهترین و با کیفیت ترین بازی های چند دهه  اخیرمان را انجام دادیم، باید حداقل با دو گل اختلاف پیروز می شدیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی آنالیزور استقلال بعد از شکست مقابل ماشین سازی در گفت وگو با ورزش 3 به تشریح شرایط این روزهای این تیم پرداخت که در ادامه می خوانید:

 

* این یکی از همدل تمرین تیم های تاریخ استقلال است.

دیروز یک مشت با غیرت، یک مشت مرد و یک مشت با شرف در زمین بازی کردند. باید از بازیکنان با غیرت استقلال تشکر کنم که در این مدت کارهای بزرگی انجام دادند، آن هم در این شرایط سخت که این تیم دارد. تک تک بازیکنان شایسته ستایش هستند و من از آنها نهایت تشکر را دارم. این یکی از همدل تمرین تیم های تاریخ استقلال است.

* این با غیرت ترین استقلالی است که من تا حالا دیده ام

این با غیرت ترین استقلالی است که من تا حالا دیده ام، فرشید اسماعیلی در دو بازی با سپاهان و پیکان با عضله چهارسر مصدوم برای استقلال بازی کرد، وریا غفوری با درد برای استقلال بازی می کند، روزبه چشمی، علی کریمی و سیدحسین حسینی هم همین شرایط را داشتند و با دست خالی و شرایط سخت برای استقلال بازی کردند.

* استقلال شبیه تیم های بزرگ دنیا بازی می کند

استقلال شبیه تیم های بزرگ دنیا بازی می کند ولی در چه شرایطی؟ در شرایطی که بازیکنان استقلال اصلا شرایط مساعدی نداشتند و با غیرت شان هرچه در توان داشتند گذاشتند و واقعا تعصب آنها برای آینده ها قابل مثال زدن است.

* بازیکنان استقلال فقط حق شان را می خواهند

بازیکنان استقلال فقط می خواهند با آنها مثل بازیکنان تیم های پرسپولیس، تراکتور و سپاهان رفتار شود و چیز بیشتری نمی خواهند. آنها حق شان را می خواهند و فکر نمی کنم این چیز زیادی باشد.

* باید حداقل با دو گل اختلاف پیروز می شدیم

با شکست کاری ندارم ولی ما یکی از بهترین و با کیفیت ترین بازی های چند دهه  اخیرمان را انجام دادیم، باید حداقل با دو گل اختلاف پیروز می شدیم ولی فوتبال است و این نتایج رخ می دهد.

* این بازیکنان با غیرت ترین نسل استقلال هستند

من به عنوان یک هوادار به بازیکنان این تیم افتخار می کنم و فکر می کنم غیرت آنها قابل تحسین است. من نمی دانم بقیه هواداران چه فکر می کنند اما به سهم خودم می گویم آنها با غیرت ترین نسل استقلال هستند. به عنوان یک هوادار استقلال تا حالا هر کمکی از دستم برآمده برای استقلال انجام داده ام و از این به بعد هم هر کمکی بتوانم برای بازیکنان و کادر فنی انجام می دهم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار