ستار همدانی

سرپرست تیم فوتبال باشگاه استقلال گفت: تلاش خواهیم کرد تا استراماچونی برای بازی بعدی روی نیمکت استقلال حضور داشته باشد.

                                                 

 به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی سرپرست تیم فوتبال باشگاه استقلال در حاشیه تمرین امروز در گفتوگو با خبرنگاران، درباره انتخابش به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال و شرایط تیم و علت درگیری میلیچ و اسماعیلی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* انتخاب به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال؟

ابتدا باید تقدیر و تشکر ویژه‌ای از زرینچه داشته باشم. امیدوارم بتوانم در این باشگاه بزرگ خدمتگذار خوبی باشم. هر اتفاقی که رخ می‌دهد باید در بهترین شرایط باشد. حتی برای خداحافظی و قطع همکاری هم متدهایی وجود دارد که باید اجرا شود تا حرمت‌ها هم حفظ شود.

* آخرین شرایط استراماچونی برای بازگشت به ایران؟

من از فرآیند کاری استراماچونی اطلاعی نداشته و ندارم، اما در این 2 روزی که من آمده‌ام می‌بینم که همه پیگیر هستند تا شرایط فراهم شود. امروز در تمرین خودم با استراماچونی صحبت کردم و دیدم که چقدر مشتاق است که به ایران بازگردد. اعضای هیأت مدیره هم در تلاش هستند تا مشکلات مرتفع شود. روال انتقال ارز شرایط خاصی دارد. ما تمام توان خود را به کار می‌‌گیریم که در نهایت به نتیجه مثبت برسیم. فردا و پس‌فردا در اروپا تعطیل است، اما تلاش می‌کنیم تا استراماچونی برای بازی بعدی استقلال روی نیمکت باشد.

* در بازی‌های اخیر چه کسی تیم را ارنج کرده است؟

استراماچونی تیم را رها نکرده و روز گذشته هم بازی را به صورت مستقیم تماشا کرد. ترکیب زیر نظر استراماچونی روانه میدان شد. ضمن اینکه باید از بزرگترهای تیم یعنی غفوری و کریمی و ... تشکر کنم که کمک می‌کنند تا هارمونی تیم حفظ شود. متاسفانه حاشیه‌های اخیر باعث شد تا در بازی روز گذشته تمرکز خود را از دست داده و نتیجه را واگذار کنیم.

* علت برخورد انضباطی با میلیچ و اسماعیلی؟

استقلال تیم بزرگی است. هواداران از تیم تیم فقط انتظار موفقیت دارند. به هر حال ما چند بار قهرمانی ایران و آسیا شده‌ایم. همه باید در آرامش و برای شادی مردم تلاش کنند. ضمن اینکه جایگاه‌ها هم باید حفظ شود. من روز گذشته طبق اختیاراتی که داشتم اخبار را منتقل کردم. میلیچ امروز ضمن عذرخواهی در تمرین حضور پیدا کرد. هر کسی ممکن است اشتباه کند، اما مهم این است که به اشتباهاش پی‌‌ببرد. ما نمی‌خواهیم پتانسیل‌های تیم را از دست بدهیم. میلیچ از غلامپور و مصطفوی عذرخواهی کرد و برگشت. ضمن اینکه به زودی با اسماعیلی هم صحبت خواهیم کرد تا استقلال به روند خوب خود تداوم ببخشد.

اخبار باشگاه استقلال

                         


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ عذرخواهی میلیچ و بازگشت به تمرینات!

ستار همدانی: امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم؛ استقلال در مسیر خوبی قرار دارد!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ استراماچونی گفت می خواهم برگردم؛ هیات مدیره حضور مربی ایرانی را منتفی کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار