رحمان رضایی

مدافع سابق تیم ملی و یکی از اعضای مذاکره کننده با وکلای استراماچونی گفت: استراماچونی باید تا ساعت 24 امشب پاسخ نهایی را به ما اعلام کند.

        

 به گزارش استقلال نیوز، رحمان رضایی عضو تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال با وکلای آندره آ استراماچونی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری برنا ضمن تشریح مراحل مذاکره با وکیل سرمربی ایتالیایی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استراماچونی امروز شرایط جدیدی مطرح کرد

پس از اینکه در مقطع قبلی پول آقای استراماچونی به حسابش واریز شده بود و این انتظار وجود داشت که طبق توافق صورت گرفته به استقلال برگردد اما وکلای او روز چهارشنبه با ارسال ایمیلی به باشگاه شرایط جدیدی را مطرح کردند که همه در جریان آن هستند.

* مدیر برنامه استراماچونی از من خواست مذاکرات از سر گرفته شود

روز جمعه مدیر برنامه های استراماچونی که مدیر برنامه های من نیز بود طی پیامی از من خواست مجددا مذاکره با استقلال از سر گرفته شود. من این پیام را به وزارت ورزش و جوانان و باشگاه استقلال انتقال دادم و قرار شد این بار حضوری و به صورت مستقیم با حضور سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال این مذاکره انجام شود. 

* سوتفاهمات را در جلسه یکشنبه برطرف کردیم

روز یکشنبه ساعت 7 عصر در دوحه با حضور آقای خلیل زاده، علی خطیر، من و  وکیل سوئیسی باشگاه در جلسه ای با حضور وکیل آقای استراماچونی حاضر شدیم و به بررسی نقاط اختلاف و برخی سوتفاهمات پرداختیم.

* خلیل زاده تمام درخواست های وکیل استراماچونی را پذیرفت

در این مذاکره آقای خلیل زاده همه درخواست های وکیل آقای استراماچونی را بدون کم و کاست پذیرفت و ماحصل آن یک توافق 9 بندی بود که مورد تأیید ما و وکیل آقای استراماچونی قرار گرفت. این توافق برای مدیر برنامه های آقای استراماچونی هم ارسال شد و او هم آن را تأیید کرد و سپس برای گرفتن پاسخ نهایی برای شخص استراماچونی ارسال شد.

* وکیل استراماچونی تا امروز فرصت خواست

وکیل آقای استراماچونی با ابراز رضایت از این توافق اعلام کرد تا ساعت 18 روز دوشنبه پاسخ نهایی اعلام می شود اما روز دوشنبه مدیر برنامه های آقای استراماچونی 24 ساعت دیگر از ما فرصت خواست. مجددا  ساعت 19 روز سه شنبه مدیر برنامه های آقای استراماچونی امروز را هم فرصت خواست تا جواب نهایی را اعلام کند. 

* تا ساعت 24 امشب منتظر پاسخ استراماچونی می مانیم

ساعت 15 امروز ایمیل نهایی ر ا برای آقای استراماچونی ارسال کردیم که در آن تأکید شده با توجه به وکیل آقای استراماچونی و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ، تا ساعت 24 امشب پاسخ نهایی را به ما اعلام کند و در صورتی که پاسخی دریافت نشد این اقدام را به مثابه عدم تمایل آقای استراماچونی در نظر بگیریم و سرمربی جدید باشگاه را هیئت مدیره انتخاب کند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ فتح الله زاده: آقای استراماچونی به ایران بیا، من می روم. فقط بیا!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار